ندا پنجه باشی ورزشکار نیشابوری موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات پارا آسیایی جاکارتا در رشته والیبال شد؛ مراسم استقبال از این ورزشکار 26 مهر ماه در فرهنگسرای وکیلی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 19 October 2018

به گزارش تابناک : در این مراسم که با حضور ورزش‌دوستان و مسئولان برگزار شد، علی‌اکبر شکیبا عضو شورای شهر نیشابور در این مراسم گفت: کسی که به قهرمانی در آسیا دست پیدا می‌کند؛ باید به گذشته‌اش نگاه کرد.
وی ادامه داد: قهرمان شدن در شهرستان و در استان سخت است، در کشور یک اراده قوی می‌خواهد اما وقتی در آسیا قهرمان می‌شوی یعنی ورزشکار تمام وقت خود را در این مسیر گذاشته است.

شکیبا افزود: ورزشکاران در جامعه ما مظلوم واقع شده اند. متاسفانه ورزشکاران افتخار آفرین زیادی داریم اما نتوانستیم شغلی برایشان فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: مسجد ساختن خوب است، بیمارستان ساختن بسیار عالی است اما اگر کسی ورزشگاهی بسازد و امکانات ورزشی را بالا ببرد بیماری‌ها را و تخت بیمارستان‌ها را نیز کم می‌کند.

گفتنی است؛ سهم ایران در مسابقات امسال پارا آسیایی جاکارتا ۱۳۵ مدال و مقام سومی با اختلاف یک مدال نقره بود همینطور برای اولین بار یک ورزشکار ایرانی هفت مدال به تنهایی کسب کرد. سهم نیشابور هم از این دوره مسابقات آسیایی یک مدال نقره بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار