پدیده در حالی باید برابر فولاد خوزستان صف آرایی کند که این تیم همچنان مشکلات متعدد مالی دارد.
کد خبر: ۶۶۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 18 October 2018

به گزارش تابناک : رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز پس از توقفی چند روزه مجدد در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در شهرهای مختلف کشور رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پدیده مشهد در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) میزبان تیم فولاد خوزستان است؛ دیداری که تداعی‌گر آخرین رویارویی این دو تیم در جام حذفی باشگاه‌های کشور است و البته فولادی‌ها از این دیدار خاطره خوبی ندارند زیرا با وجود اینکه در این دیدار از حریف خود جلو بودند اما در نهایت شکست خوردند و از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند.

پدیده اما همچنان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و یحیی گل محمدی باید یک تنه هم بار فنی تیم را به دوش بکشد و هم اینکه با وجود مشکلات مالی متعدد این باشگاه بازیکنان را مهیای حضور در میدان کند.

واقعا مشخص نیست چرا اراده‌ای جمعی برای حل مشکل پدیده در مشهد وجود ندارد شاید به قول یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از این دیدار پدیده همچنان یتیم است و قرار نیست کسی از این تیم حمایت کند.

این روزها زمزمه کسر 6 امتیاز بار دیگر اطراف تیم فوتبال پدیده خراسان پیچیده است و شاید بار دیگر بلای سال گذشته سر این تیم بیاید و پدیده را از صدر جدول به پائین بکشاند و سبب شود تیم از نظر روحی و روانی بار دیگر افت کند و همان اتفاقات سال گذشته به صورت تراژدی برای پدیده تکرار شود.

پدیده اما در دیدار امروز در قامت صدرنشین باید رویاروی فولاد خوزستان قرار بگیرد و هواداران فوتبال از این تیم انتظار خاصی دارند و البته که انصافا پدیده در دیدارهای خود علاوه بر نتیجه‌گیری، بازی زیبایی را نیز برابر حریفان خود به نمایش گذاشته است و تمام اینها ممکن است در صورت کسر امتیاز حسرت هواداران پدیده را افزایش دهد.

در سوی دیگر اما فولاد خوزستان این روزها حال و روز خوبی ندارد و با مربی جدید خود نیز نتایج خوبی نگرفته است اما هیئت مدیره فولاد از ایلی استان حمایت لازم را داشته است و باید دید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آیا بازهم از وی حمایت خواهد کرد یا خیر.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار