مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق آمار موجود طی۶ ماهه اول امسال ۴۳ هزار و ۴۶۶ مورد وام ازدواج در خراسان رضوی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 17 October 2018

به گزارش تابناک : علی رسولیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طی شش ماهه امسال توسط بخش بانکی تخصیص یافته که این تسهیلات در بخش های ازدواج ، اشتغال بویژه اشتغال تبصره ۱۸ ، روستایی و حمایتی و نیز بافت فرسوده شهری و مسکن روستایی و مانند آن پرداخت شده است.

وی افزود: از کل تسهیلات اعطایی در شش ماهه نخست سال تعداد ۴۳ هزار و ۴۶۶ مورد وام ازدواج در استان پرداخت شده است که در مجموع شامل ۶۸۰ میلیارد تومان از منابع بانکی می شود.

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد:بانک های استان از نظر منابع شرایطی نسبتا خوبی دارند و در این ماهها با افزایش تسهیلات حوزه اشتغال امید است تا پایان سال از این ظرفیت برای رونق بخش تولید و صنعت و اشتغال استان بهره مناسبی در کنار سایر حوزه ها گرفته شود.

وی گفت: در حوزه اشتغال های حمایتی اعم از کمیته امداد امام (ره) ، بهزیستی و مشاغل خانگی هم طی شش ماه گذشته ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۳ هزار و ۷۴ طرح پرداخت شده است.

رسولیان تاکید کرد: از محل صندوق توسعه ملی هم ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات به ۸۵ طرح اقتصادی اعطا شده است و در بحث اشتغال تبصره ۱۸ نیز هم ۶۶ میلیارد و ۷۴۴میلیارد تومان و برای اشتغال پایدار روستایی نیز طی این مدت بالغ بر ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی تصریح کرد:در این مدت مجموع رقم سپرده گذاری در بانک های استان  نیز ۷۵ هزار میلیارد تومان بوده است که این رقم نسبت به همین زمان در سال قبل رشد ۷.۵۸ درصدی داشته است که خود بیانگر افزایش سپرده گذاری ها و اعتماد مردم به بانک هاست.

وی افزود:نسبت مصارف به منابع بانک ها در این مدت ۶۸.۷۳ درصد است و نسبت مطالبات به مصارف بانکی استان هم در این مدت ۶.۹۲ درصد می باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار