به‌همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی و با همکاری معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی نمایشگاه ۲۲اثر نقاشی برگزیده هشتمین دوره «جشنواره کتابخوانی رضوی» در محل نگارخانه رضوان صحن غدیر حرم مطهر رضوی به نمایش درآمد.
کد خبر: ۶۶۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 16 October 2018

به گزارش تابناک : به‌همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و با همکاری معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی نمایشگاه آثار نقاشی برگزیده هشتمین دوره «جشنواره کتابخوانی رضوی» در محل نگارخانه رضوان صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپا شد.

در این نمایشگاه 22اثر برگزیده کودکان و نوجوانان شرکت کننده در هشتمین دوره «جشنواره کتابخوانی رضوی» از سراسر کشور در معرض دید علاقه مندان و زائران حرم مطهر امام رضا(ع) قرار گرفته است.

این نمایشگاه با هدف تقدیر و ارج نهادن به همت و تلاش کودکان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.

این آثار از بین بیش از 1000اثر هشتمین «جشنواره کتابخوانی رضوی» انتخاب و در مرحله اول در این نمایشگاه قرار گرفته و در مرحله بعد آثار بیشتری از شرکت کنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

شایان ذکر است نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای سومین سال متوالی جشنواره کتابخوانی رضوی را برگزار کرد که، 858 هزار و 695 نفر با رشد 32 درصدی نسبت به سال گذشته در این جشنوراه شرکت کردند و از این تعداد 160 هزار کودک در بخش نقاشی و پویش مجازی شرکت کرده بودند که کودکان شرکت کننده در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از کتاب‌های «میهمان خراسان» و «مژده گل» با توجه به مضمون داستان یا شعرهای کتاب، به تصویرسازی و خلق آثار خود پرداختند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار