عضو شورای اسلامی شهر قم:
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: هزینه‌های بخش اتوبوسرانی به دوش مردم افتاده است و اگر شرایط این گونه ادامه پیدا کند، توقف فعالیت بخش اتوبوسرانی در قم دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۶۶۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به وضعیت شرکت اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: سهم اتوبوسرانی در حمل و نقل شهری در قم کمتر شده، یک دلیل آن پایین آمدن کیفیت خدمات رسانی در شرکت اتوبوسرانی شهرداری قم است و وضعیت این شرکت به سمت بحران می‌رود.

وی ادامه داد: در مقابل افزایش هزینه‌های بخش اتوبوسرانی نه تنها درآمدهای این بخش بالا نرفته، بلکه کاهش پیدا کرده است، شهرداری و دولت باید به تعهدات خود در قبال بخش اتوبوسرانی عمل کنند. دولت در چند سال اخیر کمکی به این بخش نکرده است و یارانه حمل و نقل توسط دولت پرداخت نمی‌شود، شهرداری قم هم به وظیفه خود در قبال بخش اتوبوسرانی به صورت کامل عمل نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: هزینه‌های بخش اتوبوسرانی به دوش مردم افتاده است و اگر شرایط این گونه ادامه پیدا کند، توقف فعالیت بخش اتوبوسرانی در قم دور از انتظار نیست و باید این بخش مورد حمایت شهرداری باشد.

بختیاری هزینه‌های تامین اتوبوس را بالا دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با افزایش قیمت اتوبوس، امکان خرید 300 اتوبوس برای شهر قم ممکن نیست، به همین دلیل باید به دنبال حفظ ناوگان اتوبوسرانی فعلی باشیم، همچنین اختصاص بخشی از اوراق مشارکت شهرداری به خرید اتوبوس هم کار خوبی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار