معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت حضرت رقیه(س) در سه نوبت در رواق امام‌خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 14 October 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه طفل سه ساله حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، حضرت رقیه(س) در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه 22 و 23 مهرماه و در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت حضرت رقیه(ع) از ساعت 17:30 تا 20 و در روز شهادت آن حضرت از ساعت 9:30 تا 12:30 در رواق امام خمینی(ره) و در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان برگزار می‎شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صالحی‌خوانساری در شب و شام شهادت حضرت رقیه(س) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمود معرفت در روز شهادت آن حضرت به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) جعفر ملائکه، محمد گلابگیر، محمد عابدی‌ها، امیر کردی، سیدحمید کهربایی و مهدی رسولی به مرثیه‌سرایی و عزاداری حضرت رقیه(س) می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های حلقه معرفت نیز در این روز به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) با موضوع تاریخ کربلا و حضور این بانوی سه ساله برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار