مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌های تربت حیدریه، گناباد و سبزوار در ارزیابی عملکرد در ۶ ماهه نخست امسال براساس ۷۰ شاخص، برتر شده‌اند.
کد خبر: ۶۶۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 13 October 2018

به گزارش تابناک : ابوالفضل مکرمی‌فر با اشاره به برگزاری گردهمایی دو روزه مدیران میراث فرهنگی خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته گذشته اظهار کرد:  براساس این ارزیابی تربت حیدریه در 11 موضوع برترشده و 169 امتیاز ارزیابی کسب کرده است.

وی افزود: همچنین گناباد در 6 موضوع برتر شده و 149 امتیاز ارزیابی کسب، سبزوار در 8 موضوع برتر شده و 146 امتیاز کسب، کاشمر در 2 موضوع برتر شده و 146 امتیاز ارزیابی و بجستان در 5 موضوع برتر و 146 امتیاز ارزیابی را کسب کرده است.

مکرمی فر با اشاره به ارزیابی 27 نمایندگی و اداره میراث فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی، گفت:  تایباد، نیشابور، خواف، مشهد،  و بینالود در جایگاه بعدی ارزیابی قرار دارند.

 وی تاکید کرد: ادارات و نمایندگی‌های میراث فرهنگی شهرستان‌هایی که امتیاز پائین داشته‌اند مکلف هستند در 6 ماه دوم سال، حداقل امتیاز الزام در ارزیابی را کسب کنند.فعالیت در همه زمینه و حوزه فعالیت اداره کل از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، سرمایه گذاری، توسعه مدیریت و روابط عمومی مد نظر بوده است و باید در همه زمینه ها به خوبی فعالیت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار