به گفته مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سطح تحصیلات مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین بالاست و مدارک تحصیلی، عمدتاً متناسب با مأموریت‌های سازمانی است.
کد خبر: ۶۶۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 13 October 2018

به گزارش تابناک : سید سعید راد به عنوان مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید دارد که باید تلاش کرد ارزش و جایگاه برند سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را ارتقاء دهیم و لوگوی این سازمان را به «نشان اقتصادی شهرداری تهران» تبدیل کنیم.


به همین دلیل با توجه به اصل مشتری مداری باید خدمت رسانی‌مان را در این سازمان ارتقاء یافته و پاسخگوی انتظارات و توقعات مردم و مسئولان از این سازمان بود. به عبارت دیگر رفتار اقتصادی شهروندان در مناطق مختلف شهر، متفاوت است و متناسب با این تفاوت باید سیاست‌های کاری‌ در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را تعیین و اجرا کرد.


به اعتقاد وی، مدیران و کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و نماد سازمان مدیریت میادین محسوب می‌شوند، در نتیجه برای ارائه خدمات بهتر باید با نگاه اقتصادی، درآمد بیشتری در این سازمان کسب کرد که این اتفاق با تغییر نگرش و تغییر فرآیندهاایجاد می شود.


راد «اخلاق محوری» و «مشتری مداری» از طریق احترام به مشتریان و حرمت گذاشتن به آنها، وظیفه همه دست اندرکاران سازمان مدیریت میادین دانست و ادامه داد: از مدیران میدان‌ها تا کارگران بازارها باید با احترام با مشتریان برخورد کنند و در آن صورت است که هر مشتری به یک رسانه برای تبلیغ و ترویج این سازمان تبدیل می‌شود.


وی با اعلام اینکه استراتژی ما، تبدیل سازمان مدیریت میادین به «نشان اقتصادی شهرداری تهران» است، تاکید کرد: تا وقتی رضایت درونی تامین نشود، رضایت بیرونی حاصل نمی‌شود؛ به این معنا که برای آنکه بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم، ابتدا باید رضایت کارکنان سازمان را جلب کنیم.



سعید را با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین به عنوان یک سازمان با صلابت از پتانسیل بالایی برخوردار است، یادآور شد: باید در حفظ جایگاه و ارتقای برند این سازمان بکوشیم و این مهم محقق نمی‌شود، مگر اینکه این مجموعه را متعلق به خودمان بدانیم و نسبت به آن تعهد داشته باشیم.


وی با بیان اینکه در بحث «مشتری مداری» علاوه بر احترام به مشتری، مولفه‌هایی همچون کیفیت خوب، قیمت مناسب و محیط مطبوع نیز اثرگذار است، تاکیدکرد: بحث سلامت مردم، یکی از مهم‌ترین مباحثی است که به صورت جدی مورد توجه قرار خواهیم داد.

 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار