کشتی آرای با تأکید براینکه تصویب یا رد CFT هیچ تأثیری در بازار طلا و ارز ندارد،‌ گفت: سکه هم اکنون ۴۰۰ هزار تومان حباب دارد.
کد خبر: ۶۶۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 12 October 2018

به گزارش تابناک : محمد کشتی آرای در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: تا صبح امروز تقاضای چندانی در این بازار وجود نداشت ولی از ساعتی قبل مجدد صف تقاضا درحال تشکیل است.

وی با بیان اینکه حباب سکه نسبت به دیروز 50 هزار تومان کاهش یافته است، تصریح کرد: ولی کماکان سکه 400 هزار تومان حباب دارد که ریشه این حباب هم بخاطر تقاضای موجود در بازار است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در پاسخ به چرایی افزایش قیمت طلا و سکه بعد از ریزش چشم گیر قیمت ها در روزهای اخیر گفت: علت اصلی نوسان در بازار طلا و سکه،‌تغییرات قیمتی در بازار ارز است. و زمانی که بانک مرکزی قیمت ارز را مدیریت کند به دنبال آن بازار طلا و سکه نیز آرامش می گیرد.

کشتی آرای در پاسخ به این سوال که تصور برخی از بازاری ها این بود که با تصویب CFT در مجلس، قیمت ها در بازار طلا و ارز ریزش چشم گیری خواهد داشت، و چرا این اتفاق رخ نداد؟ عنوان کرد: تصویب یا رد CFT هیچ تاثیری در بازار طلا و ارز ندارد و این اظهارات فقط جو روانی بود چراکه اگر این لایحه تصویب یا رد شود، وضعیت ما هیچ فرقی نخواهد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار