یک فعال سیاسی گفت: ما ناگزیر هستیم مقررات و چارچوب‌های بین‌المللی را بپذیریم، آنچه که در مجلس برای تصویب CFT اتفاق افتاد هم در همین راستا بود.
کد خبر: ۶۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 12 October 2018

به گزارش تابناک : داریوش قنبری در ارتباط با تصویب لایحه CFT در مجلس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در مجموع حساسیت‌های خاصی درباره فعالیت های اقتصادی و سیاسی به ناحق از سوی برخی قدرت‌های بزرگ به کشور وارد شده است. نهادهای بین‌المللی هم سعی کردند به نوعی محدودیت‌هایی را درباره مراودات مالی کشور ما ایجاد کنند.

این عضو حزب مردم سالاری گفت: در حال حاضر هم محدوده زمانی خاصی را در نظر گرفتند تا ما قوانین شفاف سازی و مبارزه با تروریسم را به تصویب برسانیم.

قنبری سپس گفت: اگر این قانون تصویب نمی شد حتی در مراودات مالی با کشورهای دوست مثل روسیه و چین هم ممکن بود مشکل داشته باشیم.

وی افزود: علی رغم اینکه مخالفان دولت تلاش کردند به تصویب CFT در مجلس رنگ و لعاب جناحی و سیاسی بدهند و تهدیدهایی نسبت به نمایندگان وجود داشت خوشبختانه نمایندگان مسائل ملی را مورد توجه قرار دادند و این لایحه را تصویب کردند.

این فعال سیاسی گفت: ما نمی توانیم تافته جدابافته در عرصه بین ‌الملل باشیم؛ باید در جهت دفاع از حقوق کشور از قوانین جهانی پیروی کنیم. باید در چارچوب های قوانین بین‌المللی حرکت کنیم که بهانه ای به دست دشمنان داده نشود، چراکه آن ها که به نوعی ما را با مشکلاتی مواجه خواهند کرد.

قنبری در پایان گفت: البته نباید انتظار داشته باشیم با تصویب این لوایح چهارگانه همه مشکلات مالی کشور بر طرف شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار