مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: با مشارکت پرشور نیکوکاران، دانش‌آموزان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی میزان کمک به جشن عاطفه‌های امسال در خراسان رضوی به بیش از ۶ میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۶۶۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 10 October 2018

به گزارش تابناک : حبیب‌الله آسوده اظهار داشت: جشن عاطفه امسال همچون سال‌های قبل در اواخر فصل تابستان و اوایل فصل پاییز و در دو مرحله برگزار شد که مرحله نخست آن در شهریور ماه و قبل از بازگشایی مدارس و مرحله دوم آن هم در مهرماه و با مشارکت دانش‌آموزان برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های ما برای جذب کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها 6 میلیارد تومان بود که خوشبختانه بیش از این رقم با همکاری مردم، نیکوکاران و آموزش‌ و پرورش محقق شد و در کمترین زمان ممکن بین خانواده‌ها و دانش آموزان نیازمند توزیع‌ شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه میزان کمک به جشن عاطفه‌ها در سال گذشته 5 میلیارد و 900 میلیون تومان بود، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن عاطفه‌های امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود و امسال توزیع بسته‌های تحصیلی را قبل از شروع سال تحصیلی با مشارکت نیکوکاران داشتیم و تلاش شد تا بستر ادامه تحصیل برای دانش‌آموزان نیازمند پیش از آغاز سال تحصیلی فراهم شود و هیچ فردی به دلیل عدم بضاعت مالی دغدغه رفتن به مدرسه نداشته باشد.

وی تاکید کرد: کمک به دانش‌آموزان نیازمند در طول سال تحصیلی ادامه دارد و نیکوکاران می‌توانند در این بخش به‌صورت نقدی و غیر نقدی از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا به‌صورت مستقیم جهت کمک به خانواده‌ها اقدام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار