مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: سرخپوشان پایتخت با توجه به بدهی‌های کلانی که دارد توان ترمیم ورزشگاه آزادی را ندارند.
کد خبر: ۶۶۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 10 October 2018

به گزارش تابناک : امیرعلی حسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره با میزبانی احتمالی پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ گفت: برخی مسئولان تلاش می کنند به دلیل میزبانی احتمالی باشگاه پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ترمیم و آماده سازی ورزشگاه آزادی را بر عهده ما بیاندازند. خطاب به آن‌ها باید بگویم، مگر پرسپولیس با توجه به بدهی‌های کلانی که دارد، توان پرداخت چنین مبلغی را دارد.

حسینی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باید برای حضور ۱۵۰ میهمان که از سوی AFC در این رویداد حاضر می‌شوند، برنامه ریزی انجام دهد. لازم به ذکر است هر کدام از این میهمانان بین المللی نیازمند خودرو، جای سکونت و بسیاری از مسائل دیگر در طول اقامت خود در کشورمان هستند. اگر تیممان بتواند چنین مبلغی را پرداخت کند، یک شاهکار است.

چندی پیش مسئولان AFC برای میزبانی تیم فوتبال پرسپولیس شرط هایی را در نظر گرفته اند و در راس این مسائل ترمیم ورزشگاه آزادی تهران است. طبق اعلام حامد مومنی کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال برای ترمیم ورزشگاه آزادی مبلغی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان نیاز است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار