شهردار مشهد گفت: مشهد به دانشجویان و اساتید رشته هنر نیازمند است؛ از ایده‌های فاخر و ماندگار شما در شهرداری مشهد استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 09 October 2018
به گزارش تابناک : تقی زاده خامسی شهردار مشهد درمراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود موسسه آموزش عالی فردوس گفت : خوشبختانه درمشهدهنرخریدار دارد و شهرداری نیز در این راستا از ایده‌ها وطرح‌های هنری فاخر حمایت می‌کند؛ شهرمشهد به شما دانشجویان و اساتید رشته هنر واقعا نیازمند است، منتظر مناقصه و مزایده نباشید از ایده‌های ماندگار شما در شهرداری مشهد استقبال می‌کنیم.

وی افزود: امروز مردم ساختن پل و پارک و آسفالت را جزو وظایف شهرداری می‌دانند و به‌عنوان یک ابتکار قبول نمی‌کنند، اما اگر توانستیم در قالب یک کار هنری و ابتکار مردم را به نشاط و فکر وادار کنیم آن وقت مورد استقبال مردم قرار می‌گیریم.

شهردار مشهد ادامه داد: بعنوان مثال همین پروژه نقاشی دیواری بلوار فردوسی که توسط اساتید و دانشجویان این موسسه انجام شده چون کاری هنری و فاخر است با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

تقی زاده خامسی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود به بحث‌های مختلفی که در خصوص اجرای موسیقی درشهرمشهد مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: نگرانی در اجرای موسیقی در شهر مشهد از خود موسیقی نیست، بلکه از فضایی است که در حاشیه آن ایجاد می‌شود.

وی افزود: نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که مشهد شهر امام رضا (ع) وشهری مذهبی است، لذا بحث‌هایی که در مورد اجرای موسیقی مطرح می‌شود در راستای حفظ قداست حضرت رضا (ع) است.

شهردار مشهد با بیان اینکه تا آنجایی که با همه مسئولان مشهد واستان گفتگو داشته ام هیچکدام با اصل موسیقی مخالفتی ندارند، بیان کرد: خوشبختانه در طول یکسال گذشته برنامه هنری وموسیقی و تئاتر‌های خوبی در مشهد اجرا شده است ومشکلی نداشته ایم، لذا معتقدیم اگر موسیقی فاخر واصیل باشد ومردم تنها برای موسیقی و هنر حضور پیدا کنند، اتفاقی نمی‌افتد.

تقی زاده خامسی با اشاره به اینکه درمرحله اول هنرذاتی است و درس وتمرین، آن را به فعل تبدیل می‌کند تصریح کرد: اکنون جامعه ما یک جامعه مدرک گرا نیست جامعه‌ای است که باید خودتان را نشان دهید، زیرا، شاید فردی بدون مدرک نیز بتواند به جا‌های خوبی برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار