نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خواستار جمع آوري و انتقال خودرو های اسقاطی رهاشده به پاركينگ هاي عمومي از سطح شهر شد و از شهروندان خواست با مشاركت موثر خويش و اعلام موارد مشاهده شده در محله خود به سامانه ١٣٧ و ١٨٨٨ شهرداري ، حوزه مديريت شهري پايتخت را در ارتقاء شاخص زيست پذيري شهر ياري کنند.
کد خبر: ۶۶۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 08 October 2018

به گزارش تابناک : وی ادامه داد: اين اتوموبيل ها که از عمري بالاي ٥٠سال برخوردارند، با چهره اي خاك خورده و فوق العاده كثيف علاوه بر اشغال بخش قابل توجهي از سطوح شهري باعث ايجاد ترافيك و بي نظمي عبور و مرور شهري شده و همچنین موجب نازيبايي چهره عمومي محلات را فراهم كرده و روان فردي و اجتماعي مردم را آزار مي دهند.
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: بر اين اساس و وفق تبصره يك، بند دو ماده ٥٥قانون شهرداري ( سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها و میدان‌ها و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور فوق به وسیله ماموران خود راسا اقدام کند.) از شهردار و معاون خدمات شهري شهرداری تهران خواهان تدوين برنامه اي متناوب از حيث زماني براي جمع آوري و انتقال اين نوع خودروها به پاركينگ هاي عمومي و تعيين تكليف نهايي موضوع با جلب همكاري پليس راهور ناجا و مسولان قضايي هستم. 
رسولی تاکید کرد: متعاقبا پس از دريافت عملكرد مراجع مذكور گزارش كار را به محضر موكلين تقديم خواهم كرد. از عموم شهروندان استدعا مي كنم با مشاركت موثر خويش و اعلام موارد مشاهده شده در محله خود به سامانه ١٣٧ و ١٨٨٨ شهرداري ، حوزه مديريت شهري پايتخت را در ارتقاء شاخص زيست پذيري شهر ياري کنند.

 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار