۴۰۰نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت یک هفته رهسپار اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۶۶۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 08 October 2018

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری 800مددجوی تحت حمایت به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و شیراز اعزام شدند، گفت: تقویت بنیه اعتقادی جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد ازجمله اهداف نهاد در برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی است.

حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش با بیان اینکه کمیته امداد استان یزد در شش‌ماهه نخست امسال ۴۴۰دانشجو، دانش‌آموز و دختر بازمانده از تحصیل و ازدواج را به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس اعزام کرده است افزود: 400نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به مدت یک هفته رهسپار اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه مددجویان اعزامی به اردو علاوه بر زیارت حرم مطهر رضوی در کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های معرفت شرکت می‌کنند، افزود: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند.

وی گفت: سال گذشته چهارهزار و ۳۶مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم اعزام شدند که از این تعداد ۶۸۲مددجو به عتبات عالیات، دو هزار و ۹۲۹نفر به مشهد مقدس و ۴۲۵مددجو اردوی قم اعزام شدند.

اسلامی منش افزود: 36هزار و ۱۲۴مددجوی تحت حمایت نیز سال96 از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی این نهاد در قالب برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، آموزش خانواده و کانون‌های دائم و موقت بهره‌مند شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار