ورزشکار همدانی قهرمان دومین دوره مسابقات تور ایرانی تنیس روی میزبان بانوان کشور در کرمانشاه شد.
کد خبر: ۶۶۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 06 October 2018

به گزارش تابناک،طاهره جعفری وفا نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه ، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات تور ایرانی تنیس روی میزبان بانوان بزرگسال کشور از یازدهم تا سیزدهم مهر در کرمانشاه، اظهارکرد: این رقابت ها باحضور بیش از 100 ورزشکار از 19 استان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزارشد.

وی به سطح کیفی مطلوب این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در فینال این مسابقات که باحضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز و سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشور برگزار شد، ورزشکار همدانی به مقام قهرمانی دست یافت. همچنین ورزشکاران خراسان رضوی و البرز نیز در جایگاه دوم و سوم مسابقات ایستادند.

وی بااشاره به حضور 12 ورزشکار از کرمانشاه در مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان بزرگسال کشور، در تشریح علت عدم موفقیت ورزشکاران کرمانشاه در این مسابقات اعلام کرد: بالا بودن سطح کیفی مسابقات باعث شد تا تنها امید ما برای کسب مدال در این مسابقات نداشهسواری ورزشکار ملی پوش کرمانشاهی باشد، ا ما از آنجایی که این بازیکن به تازگی از دو رویداد مهم جاکارتا و تور بین المللی چین بازگشته، به دلیل خستگی نتوانست در این مسابقات به مقامی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ورزش تنیس روی میز چندان درکرمانشاه مورد توجه مردم قرار نگرفته، گفت: در زمان برگزاری مسابقات شاهد سکوهای خالی تماشاگران بودیم، درحالیکه اگر مسابقه کشتی یا کاراته برگزار شود، سکوها کاملا از تماشاگر پُر خواهد شد.

نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان اضافه کرد: درحال حاضر تنها در شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و گیلانغرب این رشته بخوبی فعال شده و در تلاشیم تا در شهرستان های دیگر نیز آن را راه اندازی کنیم.

وی یادآورشد: مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز پس از برگزاری مسابقات کرمانشاه سفری به شهرستان های روانسر، پاوه و جوانرود داشت تا در جریان مسائل، مشکلات و توانمندیهای این سه هیات فعال استان قرار گیرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار