با قطعي شدن خداحافظي عليرضا رشيديان با مسند استانداري خراسان رضوي؛ در چند روز اخير نام هاي متعدد و متنوعي به عنوان گزينه هاي احتمالي استانداري خراسان رضوي مطرح شده است اما پیش زمینه این افراد چیست و نام چه کسانی در صدر است؟
کد خبر: ۶۶۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 06 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناك با قطعي شدن خداحافظي عليرضا رشيديان با مسند استانداري خراسان رضوي؛ در چند روز اخير نام هاي متعدد و متنوعي به عنوان گزينه هاي احتمالي استانداري خراسان رضوي مطرح شده كه جدي ترين آنها عبارت اند از:


١- عليرضا رزم حسيني: متولد ١٣٤٠ زاده كرمان- استاندار كرمان در دولت يازدهم و سال ابتدايي دولت دوازدهم ؛ اقامت خانواده رزم حسيني در كانادا حاشيه هاي زيادي براي وي در كرمان به همراه داشت. وي از نزديكان حاج قاسم سليماني به حساب مي آيد.


٢- فريدون همتي: متولد ١٣٣٩ زاده ايلام - استاندار فعلي هرمزگان و استاندار قزوين در دولت يازدهم. از زمان رياست رحماني فضلي بر ديوان محاسبات كشور ، فريدون همتي هميشه در قامت معاون و مشاور در كنار وي بوده و اين دوستي ديرينه شانس همتي را براي نشستن بر كرسي استانداري خراسان رضوي افزايش داده است. همتي در زمان دولت احمدي نژاد هم از مديران رده بالا به حساب مي آمد.


٣- سيد محسن صادقي: اولين معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي در دولت يازدهم كه ٢٧ ماه معاونت عليرضا رشيديان را بر عهده داشت. صادقي پيش از آن در سمت هايي چون مدير كل پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه ؛ مدير كل امنيتي وزارت كشور و مشاور سازمان حمايت از سرمايه گذاري وزارت امور اقتصادي و دارايي را بر عهده داشته و در حال حاضر در بازرسي نهاد رياست جمهوري مشغول به فعاليت است.


4- سردار حسين دهقان : وزير پيشين دفاع در دولت يازدهم و رئيس بنياد شهيد در دولت هاي هشتم و نهم، برخي از نمايندگان اصولگراي استان، دهقان را به عنوان گزينه استانداري پيشنهاد داده اند.


٥- سيد سلمان ساماني: داراي دكتراي دندانپزشكي .وي در حاضر سخنگو و قائم مقام وزير كشور در امور مجلس و هماهنگي استان هاست. ساماني از خويشاوندان نزديك وزير كشور بوده كه نفوذ وي را دو چندان كرده است.
البته نام هايي چون سيد محمد پژمان؛ رضا شيران خراساني و فروزانمهر نيز شنيده شده كه از اقبال كمتري برخوردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار