امام جمعه مشهد گفت: کاهش قیمت ارز طی کمتر از ۲۴ ساعت نشان داد کشور در بن بست قرار نداشته و همکاری قوای کشور می تواند به راحتی مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 05 October 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: سیاست آمریکا همان سیاست بنی امیه بوده و تلاش می کنند به مردم ایران القاء کنند کار ملت ایران تمام است و این نظام به بن بست رسیده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود ترویج این تفکر را خیانت به کشور دانستند و کاهش قیمت ارز در بازه زمانی کمتر از ۲۴ ساعت که به دلیل هماهنگی قوای ۳ گانه بود نشان داد ما به بن بست نرسیده ایم و باید از آنها تشکر کنیم. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: اقدام شجاعانه سپاه در هدف قرار دادن مقر تروریست ها بسیار شجاعانه بود و این اقدام لرزه بر تن آمریکایی ها انداخت که باید از این اقدام نیز تشکر کرد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما می توانیم مشکلات خود را حل کنیم و نیاز به خارجی ها نداریم و برای ما ثابت شد با یک اقدام اساسی دولت و قوه قضائیه و حماسه شجاعانه سپاه بازار از نیز  کنترل شد. 

علم الهدی تصریح کرد: رزمایش روز گذشته سپاه اقتدار مردمی نظام را نشان داد و این عظمت و شکوه در راهپیمایی بزرگ اربعین تکرار خواهد شد و دلدادگان اهل بیت (ع) متحد در این مراسم باشکوه حضور خواهند یافت. 

وی گفت:از مردم تقاضا می کنیم راهپیمایی اربعین را به عنوان یک حرکت ارزشمند در برنامه خود قرار دهند و گرانی و مشکلات اقتصادی نباید مردم را از شرکت در این راهپیمایی منصرف کند. 

امام جمعه مشهد گفت: افراد متمول می توانند بانی خیر شده و هزینه یک یا چند زائر کم بضاعت را تقبل کرده و جوانان عاشق اباعبدالله را به مراسم عظیم اربعین اعزام کنند و از این طریق خودشان نیز در ثواب آن شریک خواهد شد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: از آستان قدس رضوی نیز تشکر می کنیم که چندین ایستگاه پذیرایی را در مرز و کشور عراق برای زائران راه اندازی کرده اند تا مردم دچار مشکل نشوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار