نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در انتظار اختصاص سالن ورزشی است.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 05 October 2018

به گزارش تابناک : مژده حاجت‌طلب اظهار داشت: هیئت همگانی خراسان رضوی از اوایل فروردین‌ماه تاکنون در بحث گسترش ورزش همگانی فعالیت داشته که امسال اغلب در بخش آقایان مد نظر هیئت بوده اما بانوان نیز در این بخش فعالیت داشتند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با اشاره به انجام فعالیت‌های مناسب با استقبال بسیار، گفت: امسال کمیته‌های آموزشی مختلفی برای ورزشکاران در بخش آقایان برگزار شده که استقبال بسیار خوبی از آنها صورت گرفته است، این هیئت در بخش استعدادیابی نیز از 15 تا 17 سال فعالیت خود را افزایش داده است.

حاجت‌طلب خاطر نشان کرد: همایش‌های متعددی با مناسبت‌های مختلف در جهت گسترش ورزش همگانی برگزار شده که از آنها می‌توان به تشکیل همایش در مراکز استثنایی اشاره کرد، این هیئت چندین رقابت کشوری در پیش رو داشته که در صورت مشخص شدن تاریخ آن، هماهنگی‌های لازم برای شرکت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این هیئت در هر مناسبتی اعم از هفته ملی کودک، هفته تربیت بدنی، هفته دفاع مقدس و نظایر این مناسبت‌ها اقدامات مختلفی انجام می‌دهد، 80 درصد از باشگاه‌ها به فعالیت همگانی توجه دارند، یکی از مباحث در پیش روی هیئت، واگذاری سالن‌های ورزشی بوده که قطعاً یکی از آنها به هیئت تعلق می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار