کد خبر: ۶۶۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 05 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی رزمایش بزرگ 20 هزار نفری عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش در محل صبحگاه سپاه فتح با حضور مقتدرانه گردان‌های عاشورا، کوثر، امام حسین(ع)، الزهرا و اقشار مختلف بسیج با هدف نمایش اقتدار و صلابت بسیج آغاز شد.

صبح روز پنجشنبه دوازدهم مهرماه بسیجیان شهرستان‌های 8 گانه استان در قالب کاروان‌های مشخص به صورت ستون خودرویی به مرکز استان اعزام شده و همچنین بسیجیان در یاسوج در 12 نقطه به صورت ستون پیاده با شعارهای حماسی به محل برگزاری این تجمع بزرگ حرکت کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین باشکوه رزمایش عاشواریی سپاهیان محمد رسول الله(ص)در یاسوج گفت: برگزاری این رزمایش و نمایش عاشورایی هشداری به بدخواهان انقلاب اسلامی بوده تا همچنان شاهد قدرت و صلابت ایران اسلامی باشند.

سردار یدالله بوعلی افزود: رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله امید آفرین برای دوستان انقلاب، بیم آفرین برای دشمنان، شورآفرین برای جوانان ، وحدت آفرین برای آحاد ملت و اعلام آمادگی برای کمک به دولت است.

وی با اشاره به اعزام 152 گروه جهادی به مناطق محروم با هدف رفع مشکلات عنوان کرد: رزمایش و همایش 20 هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله استان حماسه ساز بوده و آمده اند تا اعلام کنند در طلوع خورشید حجاز در رکاب امیر کشور عشق در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردها و همچنین در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان ایستاده اند.

بوعلی افزود: نظام سلطه باید بداند تاکنون هرآنچه توانسته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بکار گرفته و به جایی نرسید و آخرین توطئه آنان نیز جنگ تمام عیار اقتصادی بوده که نشانه های فروپاشی این ترفند آغاز شده است.

امروز دور هم جمع شده ایم تا عهدی نو با انقلاب، دین و آرمان ها ببندیم

 آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جمع 20 هزار نفری عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز دور هم جمع شده ایم تا عهدی نو با انقلاب، دین و آرمان ها ببندیم.

وی با تاکید بر اینکه خداوند حق را در تمامی عرصه ها نصرت و یاری می دهد، عنوان کرد: این رزمایش و همایش غرور آفرین اقتدار دلیرمردان و شیرزنانی را نشان می دهد که 40 سال مقاومت کرده تا از انقلاب، مذهب و میهمن حراست کنند.

ملک حسینی با بیان اینکه ویژگی های عاشورایی در ملت ایران تبلور یافته است، ابراز کرد: عاشورای امام حسین(ع) بر پایه توحید بوده و امام و یارانش بر مدار نگرش توحیدی حرکت کردند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: دومین ویژگی عاشورائیان بصیر، زمان شناسی، دشمن شناسی، وظیفه شناسی بوده و یاران امام در روز عاشورا هدف می شناختن و موانع مسیر را می دانستند و دشمن را شناخته بودند و خوب می دانستند در نزد یزد سنت ها مرده و بدعت ها زنده است.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه عاشورا بر مدار مقاومت شکل گرفت، بیان کرد: عاشورای ایران اسلامی در دوران انقلاب، در 8 سال دفاع مقدس و دفاع از حرم بر مدار مقاومت عاشورا شکل گرفته است.

وی ادامه داد: ملت ها راهی جز مقاومت و ایستادگی ندارند زیرا در غیر این صورت محکوم به ذلت و فروپاشی هستند و اگر مرزها و عزت خود را با مقاومت حفظ نکنیم به نوعی مردان ذلت هستیم.

ملک حسینی با اشاره به اینکه عاشورائیان برای مرگ آماده بودند، بیان کرد: ملت ایران در 40 سال اخیر در برابر دشمن ایستاده و دز مصاف اخیر یعنی جنگ اقتصادی آماده اند تا دماغ دشمن را به خاک مالیده و پشتش را به خاک بسایند زیرا معتقدند ملتی عزت را از خدا بخواهد پیروز است.

دکترین ما دکترین عزت، حکمت و اقتدار است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این رزمایش اظهار داشت: ملت، تاریخ و تمدن بزرگ ما در طول هزاره‌های گذشته نشان داده که ما هیچگاه به هیچ ملت و قومی تجاوز نکرده و از فرهنگ، تمدن و مردم بزرگی برخوردار هستیم اما هرکس که طمع کند و در مقابل این ملت بایستد با پاسخ کوبنده ما روبرو خواهد شد همانطور که سپاه و بسیج ما پاسخ کوبنده‌ای به جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز دادند.

علی‌محمد احمدی با بیان اینکه دکترین ما دکترین عزت، حکمت و اقتدار است و ما هم دیپلماسی و هم قدرت بازدارندگی را ادامه می‌دهیم، افزود: دیپلماسی را ادامه می‌دهیم تا در برجام و دیوان لاهه نشان دهیم که مردمی که پیرو مکتب اهل بیت هستند اهل منطق بوده و به حقوق دیگران احترام گذاشته و عهدشکنی نمی‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت بازدارندگی را ادامه می‌دهیم تا اگر کج فهم و جنایتکاری دست از پا خطا کرد با موشک‌هایمان در هر جای دنیا جواب او را بدهیم.

احمدی با بیان اینکه اقتدار عاشورایی در راستای دیپلماسی و قدرت بازدارندگی است، عنوان کرد: اقتدار عاشورایی یعنی با تهدید و فشار درونی تسلیم نمی‌شویم همانطور که در دوران دفاع مقدس در مقابل تهدید بیرونی تسلیم نشدیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز دولت، مجلس، قوه قضاییه و آحاد ملت ما در این جنگ جدید در کنار هم خواهند بود، گفت: نه با برخورد احساسی و تهدید  بلکه با تدبیر و عقلانیت و کمک ملت و فضل خدا در جنگ اقتصادی هم پیروز می‌شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در داخل یک دشمن درونی با رویکرد طمع و حرص ما تهدید می‌کند به این صورت که در بازار در فکر جمع کردن طلا و ارز هستند اما تجربه نشان داده که باید مثل روزهای جنگ در کنار امت بایستیم.

احمدی گفت: قوه قضاییه و دولت بنا گذاشته هر کسی به هر نحوی چه در حوزه امنیتی و چه اقتصادی بخواهد در مقابل ملت بایستد همه حافظان این ملت در مقابل او خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: دولت برخاسته از ملت با کمک همه قوای نظامی دست در دست هم با عقلانیت و تفکر و برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم که مشکلات شما ملت بزرگ را حل کنیم./تسنیم
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار