مدیر کل دامپزشکى استان خراسان رضوى گفت: در بازرسی از مراکز عرضه فراورده های دامی خراسان رضوی ٤٥ تن فرآورده دامی غیر بهداشتی در خراسان رضوی ضبط و معدوم شده است.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 04 October 2018

به گزارش تابناک : احمد شریعتی مدیر کل دامپزشکى استان خراسان رضوى درنشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره با آمار بازرسی از مراکز عرضه فراورده های دامی در شش ماهه اول سال ٩٧ گفت: تعداد ٦٨ هزار و پانصد و نود و دو مورد بازدید بهداشتی در سطح استان انجام شده است که از این تعداد هفت هزار و ٤٠٠ مورد غیر بهداشتی بوده است که ٤٥ تن فرآورده غیر بهداشتی دامی از این مراکز ضبط و معدوم شده است.

وى افزود: هزار و ٢٦٥ مورد نمونه برادری از این مراکز انجم شد و پانصد و ٩٤ مورد به دستگاه‌های قضایی داده شده است و ٣٥ مورد پلمپ شد.

مدیر کل دامپزشکى استان خراسان رضوى در ارتباط با آمار تلفات تب کریمه کنگو تصریح کرد: چهارده مورد مشکوک در استان گزارش شد که ٨ مورد آن مثبت بود و مورد درمان قرار گرفت و خوشبختانه تلفاتی در سطح استان نداشتیم.

احمد شریعتی در ارتباط با تعداد کشتارگاه فعال استاد افزود: ٣٣ کشتارگاه دام و ١٦ کشتارگاه طیور در استان داریم که دو میدان دام فعال در مشهد عسکریه و مهد طوس در کنار بهشت رضا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار