رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد از آغاز به کار نرم افزار شهربین در شهرداری یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 04 October 2018

حمید رضا قمی‌ رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: آغاز به کار نرم افزار شهربین در شهرداری گامی مهم در تحقق شهر هوشمند است و سرعت پاسخگویی و دسترسی مدیران شهری به نظرات مردم را افزایش داده و از طرفی شهروندان نیز می‌توانند انتقادات و نظرات خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با ارائه عکس به مدیران شهری انتقال دهند.

قمی‌ افزود: همچنین از این سامانه در حوزه های مختلف مدیریت شهری مثل فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند، زیباسازی، فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و … می توان بهره برد .

وی با هدف شهروند سپاری و شهروند محوری با استفاده از توان شهروندان از طریق بستر های ارتباطی سهل الوصول به ساماندهی امور شهری، نرم‌افزار شهر بین آغاز به کار کرد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: از جمله مزایای این سامانه می­ توان به توانمند سازی شهروندان در ساختن شهری بهتر و مشارکت عمومی در مسائل شهری، الصاق مشخصات مکانی با توجه به GPSدستگاه به طور مستقیم در هر گزارش، نظرسنجی از کاربران ثبت شده ی سامانه قبل از تصویب و اجرای پروژه های شهری، گرفتن بازخورد نسبت به پروژ ه های در حال اجرا اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این سامانه بعد از اخذ نظرات و ایده های مردمی نسبت به مسائل شهری، فرآیندهای متعددی در درون این سامانه رخ خواهد داد که از آن جمله می توان به گزارش گیری مدیریتی، ارزیابی و صحت سنجی نظرات اخذشده، رتبه بندی افراد شرکت کننده و… اشاره نمود.

این‌ نرم افزار در سایت شهرداری قابل دریافت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار