نیکوکاران در خراسان رضوی تاکنون به جشن عاطفه‌های امسال چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
کد خبر: ۶۶۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 03 October 2018

به گزارش تابناک : حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله در شهریور و مهرماه برگزار شد گفت: در مرحله اول برگزاری این جشن، نیکوکاران در خراسان رضوی چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین دانش آموزان دانست و ادامه داد: دانش آموزان سفیران انفاق و نیکوکاری در مدارس محسوب می‌شوند.

آسوده اعلام آمادگی کمیته امداد استان در فراهم کردن بستر تحصیل برای دانش آموزان نیازمند و غیر مددجو را اعلام کرد و افزود: این امر به‌منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند است تا فقر مالی سبب عدم ادامه تحصیل آن‌ها نشود.

وی ادامه داد: این نهاد در استان ۳۵ هزار بسته تحصیلی و نوشت‌افزار را تا قبل از شروع سال تحصیلی تهیه کرد که ۲۵ هزار مورد آن بین دانش آموزان مددجو و باقی آن بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بابیان اینکه صف اعطای تسهیلات کارگشایی و اهدای جهیزیه به مددجویان تحت حمایت نیز صفر شده است افزود: همچنین در سه‌ماهه اخیر با توجه به بحران‌های اقتصادی و حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی علاوه برافزایش ۱۴ درصدی حقوق مددجویان، ۹ هزار خانوار به چرخه حمایتی این نهاد در خراسان رضوی وارد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار