مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: واحدهای آلاینده صنعتی باید کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست را در واحدهای خود به کار گرفته و از قوانین، ضوابط و استانداردهای زیست محیطی آگاهی داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۷ 01 October 2018

به گزارش تابناک قم، سید رضا موسوی مشکینی در جلسه بررسی قانون هوای پاک در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم اظهار کرد: عدم آگاهی از قوانین، ضوابط و استانداردهای زیست محیطی باعث بروز برخی تخلفات و آلودگی ها در واحدهای صنعتی می شود.

وی بر ضرورت استخدام و بکارگیری کارشناسان و فارغ التحصیلان محیط زیست در واحدهای صنعتی استان قم بر اساس قانون هوای پاک تأکید کرد و گفت: وجود کارشناسان با دانش زیست محیطی در واحدهای صنعتی و تولیدی، زبان مشترکی برای دستیابی به صنعت پاک و کاهش آلودگی های زیست محیطی بوجود می آورد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه واحدهای آلاینده صنعتی حتما باید برای انجام امور مربوط به نمونه برداری، اندازه گیری، پایش و کنترل مستمر آلودگی، کارشناسان محیط زیست را به کار بگیرند، تصریح کرد: فارغ التحصیلان محیط زیست در استان قم برای حضور در واحدهای صنعتی باید ساماندهی شده و برخی آموزش ها را فرابگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه فعالان و متولیان حوزه صنعت نیز باید پیشنهادات و راهکارهای خود را برای اجرای هرچه بهتر قانون هوای پاک در استان قم ارائه دهند، اظهار داشت: توانمندسازی علمی و اجرایی تشکل های زیست محیطی در استان قم در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار