موج تغییرات مدیران پس از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان با جابه جایی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 30 September 2018

به گزارش تابناک : پس از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و تایید آن توسط شورای نگهبان تمامی مدیران بازنشسته به جز موارد مستثنی شده در قانون باید در بازه زمانی ۶۰ روزه از سمت خود استعفا داده و فرد دیگری جایگزین شود. 

این مهم در خراسان رضوی از چند روز پیش با تغییر در رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان رضوی آغاز شد و غلامرضا بصیری پور که سوابق مدیریتی  زیادی را در کارنامه خود دارد از این سمت کنار رفت و محمدرضا صمدیان جایگزین وی شد. 

استاندار خراسان رضوی و شهرداری مشهد نیز مهمترین افراد مشمول این قانون در استان هستند که هنوز خبری از جابه جایی این افراد منتشر نشده و باید تا پایان مهلت قانونی منتظر بود دید چه کسانی جایگزین این مدیران خواهند شد. 

در همین رابطه استاندار خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد تا پایان مهلت قانونی تمامی افراد مشمول این قانون در استان تغییر خواهند کرد و افراد جدید نیز جایگزین خواهند شد. 

اما خبر تغییرات در استان به همین جا ختم نمی شود و اخبار غیر رسمی از تقدیم استعفای شهردار مشهد به دلیل بازنشستگی به شورای شهر حکایت دارد خبری که البته از سوی روابط عمومی شورای شهر مشهد تکذیب شد. هرچند اعضای شورای شهر مشهد هنوز تلاش می کنند خامسی را در سمت خود حفظ کنند اما بسیاری از مسئولان اعلام کردند شهرداران هم مشمول این قانون هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی نیز در خصوص تعداد کارکنان و مدیران بازنشسته مشغول به کار در ادارات خراسان رضوی گفت:آمار کلی تعداد بازنشسته ها در استان را ندارم چرا که هر سازمانی به وزارت متبوع خود در تهران وابسته است و طبیعتا ما به پرونده پرسنلی آنها دسترسی نداریم که ببینیم  چه کسانی مشمول قانون می شوند. 

قربان میزایی بیان کرد: در استانداری خراسان رضوی نیز چند نفر مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند که در موعد مقرر تغییر خواهند کرد. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار