محمدرحيم نوروزيان با اشاره به مشكلات مالي باشگاه‌هاي ورزشی خراسان مثل پديده گفت: شرط استاندار خراسان رضوي براي انتخاب مديركل ورزش و جوانان اين استان از سوي وزارت‌خانه حل مشكلات مالي اين استان است.
کد خبر: ۶۶۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 29 September 2018
به گزارش تابناک : محمدرحيم نوروزيان در خصوص خداحافظی کوروش صبوریان از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهاركرد: صبوريان از جوانان خوب خراسان رضوی است كه در همين استان و سازمان رشد و پيشرفت كرد. وی خدمات بسيار خوبي براي خراسان رضوي ارائه داد‌ و تمام توان خود را براي اين استان گذاشت. قدردان زحمات او هستيم و اميدواريم از تجربيات كوروش صبوريان به نحو احسن استفاده شود.
 
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان رضوي با اشاره به‌اينكه پست‌ها امانت دست ماست و بايد با مردم صادق باشيم، عنوان‌كرد: ترجيح استانداري خراسان رضوي بر اين بود كه برای جايگزينی صبوريان، از گزینه‌ای ورزشي‌تر، بادانش بيشتر، جوان‌تر و البته بومي استفاده شود. واژه بومي به معناي آشنايي بيشتر با استان است. نگاه بومي و غيربومي غلط است و انسجام كشور را از بين مي‌برد، ما نيز نسبت به اين قضيه حساسيتي نداريم. خراسان رضوي استان بزرگي است و پيچيدگي خاص خود را دارد. اگر كسي آشنايي بيشتر با فضاي خراسان رضوي و مشهد داشته‌باشد حتما موفق‌تر خواهد بود.
 
وي افزود: موافقت استاندار خراسان رضوي مشروط بر انتخاب مديري با جيب پر پول براي اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي از سوي وزارتخانه بود. در استان پروژه‌هاي نيمه‌تمام بسياري وجود دارد و مشكلات مالي تيم‌هاي پديده و مشكي‌پوشان نيز بيداد مي‌كند. بايد به انتخاب وزارت ورزش و جوانان احترام بگذاريم و با مدير منتخب همكاري لازم را به عمل آوريم.
 
نوروزيان يادآور شد: فتاحي بايد از تمام ظرفيت‌ها و نيروهاي مختلف استان استفاده ‌كند و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد را اجرا كند. اميدوارم فتاحي با حمايت وزارت ورزش و جوانان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خلاهاي ايجاد شده در استان را برطرف كند. مردم فهيم مشهد نيز با حضور در تمام عرصه‌ها از او حمايت خواهندكرد.
 
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان رضوي با اشاره به كمرنگ‌تر شدن فعالیت‌های بخش جوانان در اين اداره خاطرنشان كرد: پس از ادغام موضوع جوانان در ورزش، متاسفانه موضوع جوانان هميشه در حاشيه بوده‌است. اين در حالي‌است كه رسيدگي به ورزش نيازمند رسيدگي به موضوع جوانان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار