امام جمعه قوشچی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به آرمان‌های شهدا فکر کرده و بدان افتخار کنند گفت: نه اینکه با کفار عکس سلفی بگیرند چون اگر اکنون دارای هر پست و مقامی شده اند همگی در سایه فداکاری شهدا بوده است.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 28 September 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام حیدر عباسی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه قوشچی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در دیدار با ورزشکاران، دفاع مقدس را هویت ملت ایران دانسته و آن را شناسنامه قوی و محکم از اقتدار دین و حقیقت عنوان کرده‌اند.

وی افزود: بی شک دفاع مقدس و جنگ هشت ساله ثابت کرد که راه حقانیت و دین، راه واقعی و حقیقی بوده و خرافاتی نیست.

امام جمعه قوشچی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اینکه ورزشکاران کشورمان حاضر به رویارویی با رژیم صهیونیستی نمی‌شوند، به این دلیل است که به دنیا اعلام می‌کنند که ورزشکاران این رژیم، لیاقت این را ندارند که ورزشکاران ایرانی با آنان رقابت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که شایعه می‌شود در سوریه از بمب شیمیایی استفاده شده، همگان ابراز نگرانی می‌کنند در حالی که در زمان صدام، شهرهای استان دچار حمله شیمیایی شد اما صدایمان به جایی نرسید بنابراین باید به دنیا نشان داد که استکبار با وجود دم زدن از حقوق بشر، چه ظلم‌هایی را بر حق مردم ایران انجام داده است.

عباسی در ادامه با اشاره به حمله بزدلانه تروریست‌ها به رژه ارتش در اهواز بیان کرد: این حمله تروریستی ثابت کرد که نباید فریب دشمن را خورد چون اگر دشمن کوچکترین فرصتی به دست آورد شروع به ترقه بازی کرده و به کشور ضربه می‌زند.

وی تاکید کرد: بنابراین با این حمله، نقش شهدای مدافع حرم در امنیت کشور، بیش از پیش آشکار شد چون اگر آنان جان خود را در سوریه فدا نمی‌کردند هم اکنون در تمامی شهرهای کشور ناامنی ایجاد شده بود بنابراین باید قدر شهدا را دانست و دوران دفاع مقدس نیز بهانه‌ای است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت.

امام جمعه قوشچی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به آرمان‌های شهدا فکر کرده و بدان افتخار کنند افزود: نه اینکه با کفار عکس سلفی بگیرند چون اگر اکنون دارای هر پست و مقامی شده اند همگی در سایه فداکاری شهدا بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان باید بحران اقتصادی کشور را از بین ببرند اظهار کرد: متاسفانه هم اکنون وضعیت سرسام آوری بر بازار مصرف حاکم بوده و گرانی شدید سبب آزار مردم شده است در حالی که مردم به خاطر دین امام حسین(ع) ایستادگی کرده و مسئولان نیز باید بتوانند در پیشگاه خداوند پاسخگوی ناکارآمدی خود باشند.

عباسی با اشاره به مشکلات کنونی کامیوندان گفت: با توجه به اینکه بیشتر اهالی شهر قوشچی کامیوندار بوده و در سیستم حمل و نقل فعالیت می‌کنند، باید دولتمردان نیز به قول‌های خود مبنی بر تامین قطعات یدکی و لاستیک عمل کرده و نمایندگان مجلس نیز با اصلاح قانون، به وضعیت فعلی پایان بخشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار