کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگفت : تسهیلات دولتی ویژه، برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ارائه می شود.
کد خبر: ۶۶۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 26 September 2018

به گزارش تابناک : علیرضا نوروزی کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه آماده معرفی متقاضیان جهت دریافت تسهیلات ویژه دولتی می‌باشد.

علیرضا نوروزی افزود: متقاضیان وام مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری و رسانه می‌توانند در بیش از ۳۰۰ رشته شغلی در فرهنگ، هنر، رسانه، it، سمعی وبصری وامورسینمایی اقدام نمایند.

وی افزود: متقاضیان رشته‌های فرهنگ، هنر، رسانه، به صورت مستقل یا پشتیبان ثبت نام کنند و پس از آن با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورنسبت به تکمیل پرونده اقدام و از امکانات و تسهیلات به صورت وام‌های خوداشتغالی کم بهره استفاده کنند.

نوروزی گفت: تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی در قالب طرح مستقل و پشتیبان با هدف استفاده بهینه از مشاغل خانگی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نیشابور پرداخت می‌شود و این وام بعد از تایید بازرسین از محل ایجاد کار پرداخت با بهره ۴ درصد خواهد بود.

وی عنوان کرد: مشاغل پشتیبان تا سقف یک میلیارد ریال با چهار درصد سود و بازپرداخت حداکثر ۵ ساله و مشاغل مستقل تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با چهار درصد سود و بازپرداخت ۵ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار