سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از توزیع رب گوجه فرنگی با قیمت ۹۷۰۰ تومان در برخی فروشگاه‌های مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 26 September 2018
به گزارش تابناک : سرپرست دادسرای انقلاب مشهد اظهار کرد: در پی افزایش قیمت کالاها و محصولات ضروری و مصرفی شهروندان گشت‌های مشترکی با محوریت مبارزه با احتکار از سوی دادسرای انقلاب مشهد و همکاری اداره بازرسی سازمان صنعت و معدن و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهای در سطح شهر مشهد به اجرا درآمد. 
 
 وی ادامه داد: درپی گرانی قیمت رب گوجه فرنگی روز گذشته مرحله دیگری از این عملیات‌های منسجم با حضور ماموران سازمان صنعت و معدن و پلیس آگاهی در قالب بازرسی از ۴۰ واحد تولیدی رب گوجه فرنگی انجام دادیم.
 
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به گزارشات مردمی که تا چند روز پیش این محصول مصرفی بین ۱۱ تا ۱۸ هزار تومان در بازار عرضه می‌شد طبق توافق و تعهد این واحدهای تولیدی مقرر گردید از امروز این محصول طی قیمتی واحد و به ملبغ هر قوطی ۹۷۰۰ تومان به فروش رسد. 
 
وی افزود: شهروندان می‌توانند از امروز این محصول را با قیمت مصوب از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون رفاه، اتکا و بازارهای روز شهرداری خریداری کنند. 
 
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد تاکید کرد: چنانچه افرادی از عرضه این محصول خارج از قیمت مصوب اقدام کنند، طبق گزارش واصله از سوی شهروندان با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت و واحد صنفی این افراد نیز پلمب خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار