نایب رئیس مجلس در پاسخ به تجمع تعدادی از نمایندگان برای بررسی مسائل اقتصادی کشور، اعلام کرد: جلسه غیرعلنی مجلس در این زمینه، یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 26 September 2018

به گزارش تابناک : در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در پی ادامه تجمع تعدادی از نمایندگان در مقابل جایگاه هیات رئیسه برای برگزاری جلسه غیرعلنی، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، وعده داد هیات رئیسه با دعوت از وزیر اطلاعات و مسئولان دولتی مساله حادثه اخیر خوزستان و نیز موضوعات اقتصادی را بررسی خواهد کرد.

نایب رئیس مجلس گفت: هیات رئیسه مجلس جلسه ای را با وزارت اطلاعات، دولت و مراجع ذیصلاح برای بررسی مساله خوزستان و مسائل اقتصادی برگزار می کند و جمع‌بندی آن جلسه را روز یکشنبه در صحن علنی ارائه خواهد کرد.

علیرغم وعده مسعود پزشکیان، فردین فرمند نماینده میانه مقابل جایگاه هیات رئیسه ایستاده و تعدادی از نمایندگان از جمله محمدرضا تابش و کاظم جلالی سعی دارند تا وی را قانع کنند که به صندلی خود بازگردد.

با ادامه یافتن تجمع این نمایندگان، پزشکیان از فرمند خواست تا به جایگاه هیات رئیسه برود تا با وی صحبت کند؛ لحظاتی بعد، احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه و نمایندگانی از جمله شاعری و خادمی، فرمند را به جایگاه هیات رئیسه بردند و با همراه پزشکیان مشغول صحبت با وی شدند.

در ادامه و پس از رایزنی‌ها و اصرار برخی نمایندگان برای برگزاری جلسه غیرعلنی در روز یکشنبه هفته آینده، پزشکیان نایب رئیس مجلس اعلام کرد: روز یکشنبه با حضور مسئولانی از دولت، جلسه غیرعلنی برای بررسی مشکلات خوزستان و مشکلات اقتصادی برگزار خواهد شد.

پس از این وعده پزشکیان، فردین فرمند و نمایندگان خوزستان به تجمع و تحصن یک ساعته خود پایان دادند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار