هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران برگزار شد. در این جلسه افشین حبیب زاده نسبت به قرار دادهای موسسه همشهری واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۵۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 26 September 2018

به گزارش تابناک : افشین حبیب‌زاده صبح امروز در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران در دوره سوم به منظور اهمیت استفاده از قابلیت‌های اجرایی و لزوم هماهنگی و انسجام در نحوه مدیریت بر سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران و در جهت انجام وظایف و ماموریت‌های قانونی شهرداری، طبق مصوبه به شماره ۱۱۶۷۷ / ۱۴۷۷ / ۱۶۰ مورخ ۱۲ / ۸ / ۸۹ شهرداری تهران را مکلف به سامان‌دهی سازمان ها و شرکت‌های وابسته از طریق ادغام یا واگذاری به بخش خصوصی کرد.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: یکی از بندهای این مصوبه مربوط به ادغام شرکت‌های پیام همشهری، گروه مجلات همشهری، توسعه چاپ همشهری و توسعه رسانه همشهری در موسسه همشهری بود که طبق آگهی منتشره در روزنامه رسمی شماره ۲۰۳۴۶ مورخه ۲۱ / ۱۰ / ۹۳ از تاريخ ۱ / ۵ / ۹۴ شرکت پیام همشهری در روندي كاملاً قانوني صرفاً روی کاغذ در موسسه همشهري ادغام شده است و براساس قانون تجارت هويت مستقل حقوقي ندارد ولی تاكنون ادغام شرکت پیام همشهری در عمل و به معنای واقعی اجرايي نشده و برخلاف ماهيت مصوبه ابلاغي شورای شهر تهران همچنان جدای از موسسه همشهری با هیأت مدیره و مدیرعامل جداگانه و به صورت شرکتی مجزا اداره مي‌شود و امور مربوط به انعقاد قراردادها، خرید و فروش، پرداخت‌ها اعم از حقوق و مزایای کارکنان و سایر پرداخت‌ها و امورات آن نيز همانند یک شرکت انجام مي‌شود و تاكنون هيچ‌گونه ادغام واقعی در حوزه مالي، پرسنلي، بازرگانی و... صورت نگرفته است. بر این اساس لازم است شهردار تهران به این امر توجه و نسبت به آن رسیدگی کند.

وی به موضوع انتصاب مدیرعامل جدید سازمان نیازمندی‌های همشهری نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به توضیحات ارایه شده بنظر می‌رسد این انتصاب نیز جای بررسی دارد.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار