رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای دربی 88 پایتخت به ورزشگاه آزادی نمی روند.
کد خبر: ۶۵۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 25 September 2018

به گزارش تابناک : دربی 88  پایتخت در چارچوب هفته هشتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایراناز ساعت 18:30 دقیقه پنج شنبه 5 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

شهرآورد تهران، مهم ترین دیدار فوتبال ایران و حتی آسیا است که چشم میلیون ها نفر در دنیا به آن خیره می شود اما بازی این هفته استقلال و پرسپولیس در غیاب 2 چهره اصلی فوتبال کشورمان یعنی مهدی تاج و کارلوس کی روش برگزار می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران صبح پنج شنبه برای حضور در جلسه کمیته مسابقاتفیفا راهی سوئیس می شود و قرار است پس از پایان این جلسه در نشست خصوصی با جیانی اینفانتینو درباره مباحثی مانند اعطای میزبانیجام جهانی 2020  فوتسال به ایران، پول‌های بلوکه شده و مطالبات ایران از فیفا، مشکلات فدراسیون فوتبال برای واریز و برداشت پول هایش و امضاء تفاهم نامه با رئیس فیفا برای پرداخت بدهی ارزی فدراسیون  از طریق این نهاد،به بحث و تبادل نظر بپردازد. 

از طرفی کارلوس کی روش هم که شب گذشته با اوسیانو کروز دستیار پرتغالی خود در مراسم بهترین های سال فیفا(THE BEST) حاضر شده بود پس از پایان این مراسم به پرتغال بازگشت تا سنت ندیدن بازی های لیگ برتر ایران را تکرار کند.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اتمام دیدار این تیم با سپیدرود رشت اعلام کرد سرمربی تیم ملی باید با حضور در ورزشگاه بازی های لیگ برتر را ببیند اما با این وضعیت کی روش در دربی هم به  ورزشگاه آزادی نمی آید.

آخرین باری که کارلوس کی روش برای تماشای بازی یک تیم باشگاهی ایران به ورزشگاه آزادی آمد به تاریخ 23 اسفند 95 باز می گردد که او با حضور در این ورزشگاه دیدار استقلال مقابل لوکوموتیو تاشکند  در مرحله گروهی فصل 2017 لیگ قهرمانان که با برتری 2 بر  صفر شاگردانعلیرضا منصوریان همراه شد از نزدیک تماشا کرد.

با این وجود طبق اعلام یک منبع آگاه مارکار آقاجانیان، سباستین و الکساندر لوپز به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران دیدار تیم هایاستقلال و پرسپولیس را با حضور در ورزشگاه آزادی زیرنظر می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار