معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان کرمانشاه از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه ورزشی در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 23 September 2018

به گزارش تابناک،جلال عزیزی ، با اشاره به آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور در استان، اظهار کرد: اداره کل ورزش وجوانان استان نیز در این راستا بیش از 50 برنامه مختلف را در این هفته برگزار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال به بحث کیفی کردن برنامه ها بسیار توجه شده، عنوان کرد: شروع المپیاد بزرگ ورزش محلات و روستایی در کرمانشاه از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده است که از اواسط مهر آغاز خواهد شد.

معاون اداره کل ورزش وجوانان استان شعار این برنامه را "ورزش برای همه" خواند و گفت: این المپیاد در سطح 500 روستا، 85 دهستان، 32 بخش و 14 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این المپیاد در 10 رشته ورزشی برگزار می شود، گفت: 60 محله در شهر کرمانشاه و 60 محله در شهرهای استان میزبان برگزاری مرحله اول المپیاد هستند.

به گفته این مسئول، مراسم اختتامیه این المپیاد در دهه مبارکه فجر برگزار خواهد شد.

عزیزی همچنین بااشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان در دو بخش جوانان و بزرگسالان طی روزهای 31 شهریور و اول مهر، عنوان کرد: علاوه براین، از جمعه هفته جاری 14 همایش پیاده روی خانوادگی را به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز استان و شهرستان ها برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی نیز جمعه آینده در کرمانشاه و پنج شهرستان استان برگزار می شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی منطقه غرب کشور به میزبانی کرمانشاه، میزبانی مسابقات پینگ پنگ بانوان قهرمانی کشور، برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان وجوانان استان و ... را از دیگر برنامه های مهم ورزشی کرمانشاه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار