21 ورزشکار معلول و کادر فنی از خراسان رضوی با عضویت در کاروان پاراآسیایی ایران مهر ماه امسال عازم کشور اندونزی خواهند شد.
کد خبر: ۶۵۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 17 September 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ پنج نفر از این افراد در قالب هیات ورزشی نابینایان خراسان رضوی و 16 نفر از هیات جانبازان و معلولان این استان 10 مهر ماه به جاکارتا ، پایتخت کشور اندونزی و محل برگزاری مسابقات پاراآسیایی 2018 اعزام می شوند.
همچنین بانوان سهم 50 درصدی از ورزشکاران اعزامی خراسان رضوی را در این کاروان به خود اختصاص داده اند.
دبیر هیات جانبازان و معلولان استان خراسان رضوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از میان 21 عضو کاروان خراسان رضوی 14 نفر ورزشکار و بقیه کادر فنی و داوری می باشند.
محمد هراتی افزود: مهدی ضیایی به عنوان مربی شنا، محمد رهبری و شاهین ایزدیار نیز در رشته شنا و مهری یوسف زاده به عنوان مربی تیم بسکتبال با ویلچر بانوان، مهسا سعادت، فتانه پورآت و حسن عبدی نیز در رشته بسکتبال با ویلچر از این استان در رقابتهای مزبور حضور دارند.
وی اظهار داشت: مهدی بابادی، معصومه زارعی و ندا پنجه باشی نیز در قالب تیم والیبال نشسته و محمد مهدی موسوی نیز به عنوان داور والیبال نشسته کاروان جاکارتا را همراهی می کنند.
وی گفت: همچنین بهروز بربرمقدم در تیم بوچیا، وحید نیکفرجام مربی این تیم و کلثوم بافضل پرستار تیم بوچیا از این استان در مسابقات پاراآسیایی اندونزی حضور دارند و راضیه شیر محمدی نیز در رشته تیر وکمان در قالب هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی به رقابتهای پارآسیایی این رشته اعزام می شود.
هراتی افزود: مهدی رضایی ، رئیس هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی نیز در این کاروان حضور دارد و علاوه بر تصدی جایگاه سرمربی تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران ، سرپرست کاروان پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز می باشد.
وحید نیکفرجام، دبیر هیات نابینایان خراسان رضوی نیز گفت: محمد حسین کریمی در رشته شنا ، محمد اسماعیل فرحبخش به عنوان مربی شنا، رضا غلامی در رشته جودو و عاطفه نقوی در رشته شطرنج در رده کم بینایان و ورزشکار روشندل ملیحه صفایی در رشته شطرنج همراه این هیات اعزام می شوند.
209 ورزشکار در 13 رشته ورزشی 10 مهر ماه از ایران به اندونزی اعزام می شوند.
رقابتهای پاراآسیایی 2018 در شهر جاکارتا انجام می ‌شود و مراسم افتتاحیه آن 14 مهر و مراسم پایانی آن نیز 21 مهر برگزار خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار