مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از توزیع نزدیک به 18 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید میان مدارس مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 16 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا حیدری افزود: برای سال تحصیلی 98 - 97 در مجموع 21 فضای آموزشی در قالب 88 کلاس درس با گستره 10 هزار متر مربع احداث و برای استفاده دانش آموزان دختر و پسر تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی ادامه داد: این تعداد فضای آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در مناطق مختلف بویژه مناطق روستایی و محروم این استان احداث شده اند.

وی با بیان اینکه تمامی این مدارس مشارکتی هستند، ادامه داد: از مجموع اعتبار 120 میلیارد ریالی هزینه شده برای ساخت این فضاها 48 میلیارد ریال توسط افراد خیر و بنیاد برکت و مابقی اعتبارهای دولتی تامین شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام همچنین از توزیع نزدیک به 18 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید میان مدارس مناطق مختلف این استان خبر داد.

حیدری با بیان اینکه از این میزان 12 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل منابع استانی و ملی تامین و صرف خریداری نجهیزات مدارس شده ادامه داد: علاوه بر این پنج میلیارد ریال دیگر نیز بصورت تجهیزات فیزیکی شامل میز و نیمکت، تخته، رایانه، وسایل آزمایشگاهی، اداری و وسایل کمک آموزشی از مرکز برای مدارس این استان ارسال شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اضافه کرد: تمامی این میزان تجهیزات بین مدارس روستایی و شهری در مقاطع مختلف تحصیلی 14 منطقه آموزشی این استان توزیع شده است.

وی گفت: علاوه بر این اکنون عملیات ساخت 88 طرح آموزشی در دست اجراست که تمامی این مراکز بصورت مشارکتی در حال احداث هستند.

به گفته وی، تاکنون در مجموع بیش از 200 فضای آموزشی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار در این استان احداث شده است./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار