شهردار نیشابور گفت: هیچ تعدیل نیرویی در شهرداری نیشابور صورت نمی‌گیرد و شایعات منتشر شده در روزهای اخیر در شهرداری مبنی بر اخراج کارکنان شهرداری صحت ندارد.
کد خبر: ۶۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 23 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید عباس حسینی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: یک هیئت مشخص شده تا به واحدهای مختلف سرکشی و تعداد مازاد نیروی انسانی را برآورد کند.

وی ادامه داد: گر چه نیروی انسانی مازاد در شهرداری نیشابور مشغول به کار هستند، اما با اولویت‌بندی که داشتیم مقرر شده تا به مرور افرادی که بتوانند با 25 سال سابقه بازنشسته شوند 5 سال ارفاق در بازنشستگی می‌دهیم و همچنین تعدادی از نیروها را به شرکت‌های خصوصی منتقل می‌کنیم.

شهردار نیشابور گفت: هیچ تعدیل نیرویی در شهرداری نیشابور صورت نمی‌گیرد و شایعات منتشر شده در روزهای اخیر در شهرداری مبنی بر اخراج کارکنان شهرداری صحت ندارد.

حسینی با بیان این مطلب که کارمندان در صورت تخلف اداری و یا ناکارآمدی اخراج می‌شوند و قرارداد آنها تمدید نمی‌شود، گفت: شهرداری باید شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهد، به طوری که تمام ضوابط و دستورالعمل‌ها را در معرض دید مردم قرار دهد و مطمئن باشید اگر این کار صورت بگیرد شاهد مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در مدیریت شهری خواهیم بود.

شهردار نیشابور با بیان این مطلب که با آگاهی کامل وارد شهرداری نیشابور شده‌ام، گفت: تمام نیتم خدمت به شهروندان است و تمام هم و غمم این است که به عامه مردم خدمت کنم نه به یک گروه خاص چرا که شهر متعلق به تمام شهروندان است و برای عده‌ای خاص کار نخواهم کرد.

وی، رویکرد شهرداری را در سال 94 درآمدزدایی و ایجاد منبع درآمد پایدار دانست و افزود: این موضوع با ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذار مطلوب و همچنین رفع موانع و بروکراسی اداری و جذب منابع غیر دولتی و البته کمک گرفتن از منابع دولتی انجام می‌شود.

شهردار نیشابور در ارتباط با تکمیل پروژه‌های تقاطع غیر همسطح امام رضا(ع) گفت: تامین منابع مالی، اساسی‌ترین مشکل در اجرای پروژه غیر همسطح امام رضا (ع) بوده و در حال حاضر با کارشناسی‌های انجام شده قول می‌دهم این پروژه تا اواخر شهریور ماه امسال به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار