شهردار مشهد پس از پیروزی پدیده مقابل ذوب‌آهن اصفهان به یحیی گل‌محمدی و عوامل باشگاه پدیده طی پیامی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 14 September 2018
به گزارش تابناک : مهندس تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد پس از پیروزی تیم فوتبال پدیده در برابر ذوب‌آهن در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی،طی تماس تلفنی با یحیی گل محمدی ضمن تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: از تیم پدیده که توانست با بردی دیگر دل مردم فوتبال‌دوست مشهد و خراسان را شاد کند تشکر می‌کنم. امیدوارم این تیم بتواند همانطور که تا به امروز موفق عمل کرده و رقبای خود را از پیش رو برداشته، در ادامه نیز موفق و پیروز‌ باشد.
 
شهردار مشهد تاکید کرد: ما در شهرداری مشهد در حد توان خود از تیم پدیده حمایت خواهیم کرد و بابت برد این تیم در برابر ذوب‌آهن نیز پاداشی ویژه به تیم اهدا خواهد شد.
 
گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده نیز در پاسخ به شهردار مشهد اظهار داد: از شما که به ورزش و تیم پدیده توجه ویژه‌ای دارید متشکریم. امیدواریم بتوانیم در ادامه راه نیز با پیروزی و حفظ جایگاه خود، گامی در راستای شادی مردم مشهد برداریم.
 
وی افزود: امیدوارم بقیه نهادها و دستگاه‌های شهر مشهد و استان خراسان رضوی نیز همچون مجموعه شهرداری مشهد از تیم پدیده حمایت کنند و همه دست به دست هم برای پیروزی بزرگ قدم برداریم و تلاش کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار