معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۳۰۰۰ تن برنج که از انبارهای احتکار در مشهد کشف شده بود در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۶۵۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 13 September 2018

به گزارش تابناک : علی باخرد اظهار داشت: در مرحله سوم گشتی که به منظسور کشف انبارهای احتکار صورت گرفته بود 80 تن شکر کشف شد.

وی بیان کرد: در همین گشت 3000 لیتر روغن موتور و حدود 2000 لیتر روغن خوراکی در بسته بندی‌های مختلف نیز کشف شده که این کالاها جزو کالاهای اساسی به حساب آمده و به محض گرفتن مجوزات مربوط به آن به بازار تزریق می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: همچنین 21 هزار و 360 جعبه پودر مخصوص شست‌وشوی دستی و ماشین لباسشویی در انباری در مشهد کشف شد که به آن هم ظن احتکار وارد شده است.

باخرد با بیان اینکه برخی از شایعات در مورد افزایش قیمت سبب می‌شود که سودجویان بیشتر به احتکار روی بیاورند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش تیم‌های نظارت و بازرسی بر این است که کالاهایی که به عنوان احتکار کشف می‌شوند دوباره در چرخه توزیع قرار بگیرند.

وی ادامه داد: هم اکنون بخشی از شکری که در انبارهای مختلف وجود داشت و به عنوان احتکار ضبط شده بود دوباره در چرخه توزیع قرار گرفته و به کاهش التهاب بازار بسیار کمک می‌کند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر این 3000 تن برنج که از انبارهای احتکار در مشهد کشف شده بود در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد به فروش می‌رسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار