از مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان پدیده مشهد است.
کد خبر: ۶۵۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 12 September 2018

به گزارش تابناک : در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پدیده مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

سبز‌پوشان اصفهانی 2 هفته قبل و در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال میزبان پدیده بودند و در آن دیدار با نتیجه 2 بر 1 شکست خوردند؛ شاگردان امید نمازی خوب می‌دانند کار آسانی مقابل صدر‌نشین لیگ برتر ندارند.

پدیده مشهد اما که فصل را گل‌محمدی آغاز کرده است، تا کنون نتایج بسیار خوبی گرفته است و بعد از باخت در هفته نخست لیگ برتر به پرسپولیس در سایر دیدار‌ها برنده از زمین خارج شده است؛ شاگردان گل‌محمدی به این نکته توجه دارند که جام حذفی یک بازی است و ذوبی‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند.

داوران دیدار ذوب‌آهن و پدیده

این بازی از ساعت 18:30 روز پنج‌شنبه و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز خواهد شد و مهدی سید‌علی، محمد‌رضا منصوری، سجاد طوری و جواد رحیم‌زاده قضاوت این بازی را بر عهده دارند؛ یداله جهانبازی نیز ناظر این دیدار است.

محرومان و مصدومان دو تیم

ذوب‌آهن در این دیدار محرومی ندارد اما رضا حبیب‌زاده همچنان به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی دور خواهند بود البته محسن مسلمان که مصدوم بود به این بازی می‌رسد؛ پدیده اما در این دیدار محروم ندارد و بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی در ترکیب این تیم حاضر خواهند شد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم ذوب‌آهن و پدیده 9 بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در 5 دیدار سبز‌پوشان به برتری رسیده‌اند و 3 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است و یک برتری هم به پدیده رسیده است؛ پر‌گل‌ترین بازی 2 تیم نیز به پیروزی 3 بر 1 ذوب‌آهن باز‌ می‌گردد.

به گزارش فارس، تماشای این دیدار برای تماشاگران سبز‌پوش اصفهانی رایگان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار