سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: برای ماه محرم مجوزهایی را از تهران اخذ کرده‌ایم تا بتوانیم برخی از کالاها را به صورت تنظیم بازار عرضه کنیم.
کد خبر: ۶۵۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 11 September 2018
به گزارش تابناک : علی رسولیان اظهار کرد: فروشگاه‌های مستقیم عرضه کالا قبل از پایان شهریور ماه در استان ایجاد می‌شود و یک توافقی نیز انجام داده‌ایم که این فروشگاه‌ها نیز در مناطق محروم نیز دایر باشند.
 
وی ادامه داد: همچنین نظارت کافی بر نمایشگاه عرضه مستقیم خواهیم داشت که این نظارت به صورت شهرستانی و استانی اعمال می‌شود. 
 
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی افزود: سعی ما بر این بوده که در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی مردم که شامل مرغ، برنج، گوشت، لبنیات، شکر و... را در اختیار مردم قرار دهیم تا بتوانند با قیمت پایین وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.
 
رسولیان خاطرنشان کرد: همچنین برخی از کالاهایی که احتکار شده بود نیز شناسایی شده و در این موارد لوازم خانگی سطح بالایی داشته است، در ادامه تحقیقات خود 900 تن شکر نیز شناسایی شده و با همکاری دستگاه‌های قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی مجوزهای لازم را گرفته‌ایم تا بتوانیم در سطح عرضه این اقلام را برای مردم ارائه دهیم.
 
وی تصریح کرد: برای ماه محرم نیز یکسری مجوزهایی را از تهران اخذ کرده‌ایم تا بتوانیم برخی از کالاها را به صورت تنظیم بازار عرضه کنیم. در راستای برنامه‌های خود برنج، شکر، گوشت و مرغ ویژه ماه محرم را داریم تا بتوانیم برای مردم آن‌ها را توزیع کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار