مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جانبازان در مشهد برگزار شد که در پایان تیم جانبازان فارس به مقام قهرمانی کشور دست یافت.
کد خبر: ۶۵۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 09 September 2018
به گزارش تابناک رضوی؛ مجید روح پرور دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در دهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور که از جمعه ۱۶ شهریور به میزبانی مشهد آغاز شد، تیم دوچرخه سواری جانبازان و معلولان استان فارس به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

وی افزود: بعد از فارس استان‌های گیلان و مازندران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

روح پرور ادامه داد: مسابقات استقامت جاده با حضور ۳۱ نفر و مسابقات پیست با حضور ۴۰ دوچرخه سوار در پنج کلاس برگزار شد که در کلاس c ۱ و c ۲ مسابقات پیست یک کیلومتر بهرام سلیمانی و حجت صیاد از فارس و منصور حیدری از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: در کلاس c۳ علیرضا قاسمی از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت و محمد ابراهیم پور از فارس و مجید شارق فر از گیلان مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

روح پرور گفت: در کلاس c۴ هم مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان اول و دوم شدند و احمد حسن آبادی از خراسان شمالی مقام سوم رابدست آورد؛ در کلاس c۵ نیز صابر رحیم پور از گیلان، علی رضایی از مازندران و علی سلطانی از اردبیل به مقام‌های نخست تا سوم دست یافتند.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات افزود: مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور به میزبانی هیات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان خراسان رضوی و با همکاری هیات دوچرخه سواری این استان به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: این مسابقات در بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی در کنارگذر شمالی مشهد و در بخش پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه (ع) برگزار شد و دیشب پایان یافت.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار