رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری جشنواره بالن‌سواری در زمستان ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 08 September 2018

به گزارش تابناک : سومین دوره جشنواره ورزشی زاینده‌رود که با تأکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و احیای رودخانه زاینده‌رود و با شعار «طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند پر نشاط» در مجموعه آبشار اصفهان برگزار شد، به کار خود پایان داد.

در این جشنواره 2 روزه که توسط هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان برگزار شد، علاقمندان به انجام ورزش‌هایی مانند دارت، طناب‌کشی، بیسبال، راگبی، ساواته، کیک‌ بوکسینگ واکو، کریکت، فوتبال روی میز، سقوط آزاد بر روی تشک، پرواز با بالن، فلوربال، بانجی جامپنگ، پاراموتور، ماشین‌های کنترلی، ماشین‌های رباتیک، هواپیماهای رادیو کنترل، جایرو کوبتر (وسیله پروازی سبک) و غیره پرداختند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در آیین اختتامیه جشنواره ورزشی زاینده‌رود اظهار داشت: این جشنواره در واقع مطالبه 3 ساله ورزشکاران هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان برای جاری شدن دوباره رودخانه زاینده‌رود است و امیدوارم بتوانیم این جشنواره را بیش از یک بار در سال برگزار کنیم.

حمیدرضا غزنوی با ابراز امیدواری برای جاری شدن دوباره آب در رودخانه زاینده‌رود افزود: به دلیل خشک شدن زاینده‌رود، امسال موفق به برگزاری ورزش‌های آبی نظیر جت اسکی در جشنواره زاینده‌رود نشدیم.

وی ادامه داد: هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان 18 کمیته مختلف دارد و بیش از 120 رشته زیر نظر این کمیته‌ها فعالیت می‌کنند. اگر شرایط لازم فراهم شود جشنواره زاینده‌رود را در سال‌های آینده به صورت کمیته‌ای برگزار خواهیم کرد.

غزنوی تصریح کرد: با وجود خشک شدن زاینده‌رود و امکانات محدود تمرینی در اصفهان، در رشته جت اسکی به مقام دوم و سوم کشور رسیدیم و در سایر رشته‌ها نیز عنوان‌های مهمی کسب شده است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه بالن‌سواری امسال برای نخستین بار در جشنواره زاینده‌رود انجام شد، گفت: مشکل اصلی هیئت در برگزاری جشنواره زاینده‌رود زمان‌بر بودن صدور برخی مجوزها است، در حالی که سومین سال برگزاری آن را بدون ایجاد هیچ مشکلی سپری کردیم. امیدوارم با انجام همکاری‌های لازم، زمستان امسال جشنواره بالن‌ها را در شهر اصفهان برگزار کنیم.

وی با اشاره به فعالیت 730 ورزشکار در رشته سافت‌بال در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: رفع مشکل نداشتن زمین چمن سافت‌بال مطالبه این ورزشکاران است که امیدوارم به زودی برطرف شود.

همچنین در این مراسم و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از 32 ورزشکار، ملی‌پوش و قهرمانان هیئت انجمن‌های ورزشی استان و مسئولان کمیته‌های مختلف این هیئت تقدیر به عمل آمد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار