رئیس هیات جودو، جوجیتسو وکوراش خراسان رضوی گفت: اولین همایش بزرگ دفاع شخصی کاران استان با همت انجمن دفاع شخصی هیات استان در سالن ورزشی گلسای مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 08 September 2018
به گزارش تابناک : حسین محمودی رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این همایش یکپارچه سازی سبک‌های مختلف این رشته تحت نظر انجمن دفاع شخصی هیات استان است.

وی افزود: بیش از ۱۷۰ نفر دفاع شخصی کار از ۱۱ سبک مختلف رزمی از باشگاه‌های مشهد و شهرستان‌های سبزوار، کاشمر، چناران، گناباد، تربت حیدریه در این همایش بزرگ شرکت داشتند و به اجرای نمایش پرداختند.

رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه از زمان قرار گرفتن دفاع شخصی به عنوان یکی از رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون جودو، با حمایت خوب سبک‌های مختلف، ساماندهی خوبی توسط انجمن دفاع شخصی هیات صورت گرفته است و برنامه ریزی‌های آموزشی مختلفی نیز برای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر در بین فعالان این رشته در دستور کار قرار دارد.

محمودی تصریح کرد: دوره‌های مربیگری درجه ۳ و ۲ و همچنین آزمون‌های هماهنگ دان یک تا ۵ دفاع شخصی برای ورزشکاران این رشته، برنامه ریزی شده است که در مهرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت رشته‌های رزمی منسوب به دفاع شخصی با مجوز‌های قانونی زیر نظر فدراسیون و هیات جودو، جوجیستو و کوراش استان، یادآور شد: قابلیت صدور کلیه احکام کمربند، مربیگری و داوری این رشته در سامانه اینترنتی صدور احکام فدراسیون از طریق هیات استان فراهم شده است و صدور هرگونه حکم و فعالیت سبک‌های بدون مجوز و زیرزمینی با عنوان دفاع شخصی در فضا‌های ورزشی مختلف، غیرقانونی است.

رئیس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان بیان کرد: در خلال این همایش، باشگاه‌های شرکت کننده با هم رقابت کردند که در پایان آکادمی دفاع شخصی استان با مربیگری استاد مهدی گرامی مقدم، باشگاه قدس با مربیگری استاد وحید بتوئی، باشگاه قهرمانان با مربیگری استاد امین جلالی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم خراسان رضوی دست یافتند.
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار