حضور اعضای شورای شهر مشهد به عنوان رئیس هیئت های ورزشی در حال تبدیل شدن به یک رویه بوده و در این میان معلوم نیست وظیفه خطیر نظارت بر عملکرد شهرداری را چه کسی انجام خواهد داد.
کد خبر: ۶۵۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 05 September 2018

به گزارش تابناک : این روزها موضوع انتخاب رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در رسانه ها و مجامع ورزشی مشهد داغ شده و هر روز نام برخی از چهرها برای تصدی  این سمت شنیده می شود. 

در این میان نام چند عضو شورای شهر مشهد نیز برای تصدی سمت رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی شنیده شده و برخی خبرها حاکی از رایزنی برای انتخاب یکی از همین افراد به عنوان رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی دارد.

در همین رابطه احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد روز چهارشنبه با حضور در هیئت فوتبال نامزدی خود را به صورت رسمی برای ریاست  این هیئت ورزشی اعلام کرد.

پیش از این نیز مسعود ریاضی عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد که ریاست کمیسیون توس را بر عهده دارد نیز به عنوان رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی انتخاب شده بود. 

در این میان نکته قابل توجه این است که حضور اعضای شورای شهر در راس هیئت های ورزشی با توجه به حجم سنگین کاری و لزوم رسیدگی به مطالبات مردمی در شورای شهر چه توجیحی می تواند داشته باشد؟ 

آیا حل مشکلات شهر مشهد اعم از آلودگی هوا، اتوبوس های فرسوده بدون کولر، آسفالت های بی کیفیت و چاله هایی که بعضا قربانی می گیرد، گره های ترافیکی،دوچرخه هایی که در ایستگاههای کرایه خاک می خورند ونارضایتی های شهروندان در حاشیه شهر که هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد و دهها مشکل دیگر  که این روزها  بیش از هر زمان دیگری به چشم می آید باید اولویت منتخبان مردم در شورای شهر باشد یا ورود به هیئت های ورزشی و رتق و فتق مشکلات ورزشکاران که خود متولی بزرگی همچون اداره کل ورزش و جوانان دارد.

بهتر نیست اعضای شورا اینگونه فعالیت ها را به اهالی ورزش سپرده و خود به وظیفه اصلی و سنگین شورا که همان نظارت بر عملکرد شهرداری است بپردازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار