کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری اردوی«جوانه های وحدت»ویژه پسران مقطع دوم دبیرستان شیعه و سنی ساکن مناطق تلفیقی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 05 September 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام علی کریم پور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اردوی سیاحتی، زیارتی و آموزشی با حضور ۳۲۰ پسر از شهرستان های دارای ترکیب جمعیت شیعه و سنی به مدت سه روز در مشهد در حال برگزاری است.

وی با اشاره تأثیر مثبت این اردو در تمرین و تقویت همگرایی بین جوانان و نوجوانان شیعه و سنی استان، افزود: برگزاری اردوهایی نظیر جوانه های وحدت با ایجاد همبستگی بین نوجوانان و جوانان به‌عنوان آینده سازان این مرز و بوم برنامه های تفرقه افکن دشمنان را خنثی می‌کند.

کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: با ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته جمعی و افزایش روحیه تعاون و همبستگی ملی و وحدت اسلامی بین افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان تبلیغات مسموم دشمنان برای تفرقه و جدایی بین مسلمانان کارآیی نخواهد داشت.

کریم پور با اشاره به اینکه در این اردو جوانان به کسب تجربه و افزایش مهارت های زندگی اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی در زمینه های مختلف می پردازند، افزود: در برنامه های جذاب و متنوع و مسابقاتی که برای این گروه برگزار می‌شود، سعی شده ضمن پرکردن اوقات فراغت همراه با نشاط، گسترش خلاقیت های علمی، هنری و ورزشی در آنها نیز مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: در این اردو تلاش شده تا ضمن آشنایی جوانان با فعالیتهای گروهی، مسابقات فرهنگی و تفریحی با ایجاد حس رقابت توام با رفافت برگزار و باعث تقویت روحیه همزیستی اسلامی در آنها شود.

کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: جوانان در مدت سه روز اقامت در مشهد از مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری مشهد نیز بازدید می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار