سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خبر از فوت یک شهروند 30 ساله در جریان حادثه آتش سوزی برج 10 طبقه بهار داد.
کد خبر: ۶۵۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 05 September 2018

به گزارش تابناک : جلال ملکی با اشاره به حادثه آتش سوزی برج 10 طبقه تجاری و اداری بهار با بیان این مطلب افزود: حادثه آتش سوزی برج بهار در حدود ساعت 14:29 دقیقه بعدازظهر امروز به سازمان آتش نشانی خبر داده شد که بلافاصله تیم اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد.


وی ادامه داد: این آتش سوزی دریک برج تجاری و اداری واقع در خیابان انقلاب، خیابان بهار روی داده بود که بعد از اطلاع یافتن از محل حادثه تیم های اطفای حریق به همراه 5 خودرو اطفای حریق و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به نحوی وقوع آتش سوزی در این برج بیان کرد: محل وقوع آتش سوزی در طبقه دهم این برج و در یک واحد تجاری حدود 15 تا 20 متری که محل فروش وسایل آتش بازی جشن تولد و عروسی بوده، اتفاق افتاده و به سرعت به کل طبقه و واحدهای مجار نیز سرایت کرده است.


وی یادآور شد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، این واحد تجاری به طور کامل شعله ور بود و آتش نیز به واحدهای تجاری کناری سرایت کرده و دود غلیظی طبقه دهم و کل برج را فرا گرفته بود.

آتش به جان بهار افتاد!/ فوت یک شهروند در حادثه اتش سوزی برج 10 طبقه بهار


ملکی تاکید کرد: اطلاعات اولیه آتش نشانان اعزامی نشان می دهد که تعدادی ازکسبه و مشتریان این ساختمان تجاری و واحد آتش گرفته در زمان وقوع حادثه در این ساختمان محبوس شده بودند که همزمان آتش نشانان در زمان خاموش کردن آتش به طبقات بالایی رفته و اقدام به خروج شهروندان محبوس شده از داخل این ساختمان کردند.


وی با اشاره به فوت یک شهروند در جریان این حادثه تا این لحظه گفت: در زمان اطفای حریق آتش نشانان با یک مرد حدود 30 ساله ای که دچار سوختگی شدید بود، روبه رو شدند که بعد از انتقال وی به تیم اورژانس حاضر در محل حادثه فوت این جوان به تایید عوامل اورژانس رسید.


سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران همچنین افزود: حدود 100 نفر ازشهروندانی که در واحدهای تجاری و طبقات بالا محبوس شده بودند، با تلاش ماموران آتش نشانی به سلامت به خارج از ساختمان هدایت شدند. البته در جریان این حادثه نیز چند نفر از محبوس شدگان دچار دودو گرفتگی شده بودند که این افراد به عوامل اورژانس تهران تحویل داده شدند.


به گفته ملکی؛ اکنون آتش خاموش شده است و نیروهای آتش نشانی در حال بررسی محل حادثه و پیدا کردن افراد دیگری که احتمالا در این حادثه دچار مشکل شده اند، هستند.

 

 
تعداد بازدید : 20
 
 
 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
برچسب ها: آتش سوزی ، برج بهار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار