مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: در ابتدای دولت یازدهم تعداد حدود ۳۰۰ ساختمان اداری به شبکه متصل شده بودند.
کد خبر: ۶۵۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 02 September 2018
به گزارش تابناک : حمیدرضا روحبخش مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی گفت: شبکه دولت به عنوان یک شبکه ایزوله بین نهاد‌های دولتی، یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه دولت الکترونیکی است. این شبکه تا سطح کلیه ادارات شهرستاتی و دهیاری‌های استان توسعه یافته است.

وی از تبادل حدود ۶.۵ میلیون مکاتبه اداری الکترونیکی بین ادارات دولتی متصل به شبکه دولت طی سال ۹۶ خبر داد و افزود: سرویس مکاتبات الکترونیکی یکی از سرویس‌ها زیر ساخت شبکه دولت می‌باشد که کلیه ادارات متصل به شبکه یادشده مکاتبات خودرا صرفا بصورت الکترونیکی و از طریق این بستر تبادل می‌کنند و از روش‌های سنتی جلوگیری شده است. 

روحبخش تصریح کرد: راه اندازی این سرویس صرفه جویی زیادی در مصرف کاغذ و وقت کارکنان و ارباب رجوع ادارات در بر داشته است.

وی گفت: تحقق دولت الکترونیک ؛ شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی دولت که شعار هفته دولت سال جاری نیز بود را به دنبال خواهد داشت.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خراسان رضوی توسعه دولت الکترونیک را فرآیند به کارگیری گسترده فناوری اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی دانست که باعث خواهد شد دولت کار آمدتر شود. 

روحبخش افزود: در چهار سال اخیر این فرآیند با سرعت بیشتری در حال اجراست و در تمامی زیر شاخص‌های بین المللی توسعه دولت الکترونیکی پیشرفت‌های زیادی در استان داشته ایم.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار