معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد گفت:رونمایى از سرود گردشگرى یکى از برنامه هاى شهریورماه شهرداری است که با موسیقى هاى سنتى ایران، به معرفى ظرفیت هاى گردشگرى مشهد مى پردازد.
کد خبر: ۶۴۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 26 August 2018

به گزارش تابناک : نرگس شالچیان، معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با اشاره به اقدامی در زمینه اطلاع رسانی به زائر و گردشگر گفت: هم اکنون در حال تنظیم کتاب جامع مشهد هستیم تا هر آنچه را که زائر و گردشگر در مشهد به آن نیاز پیدا مى کند، در این کتاب معرفى کرده و به رایگان در اختیار آن ها قرار دهیم.

معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد ادامه داد: براى استفاده سودمند زائر و گردشگر از مدت ماندگاری در مشهد، مسیرهاى پیشنهادى را در قالب برنامه سه و چهار روزه به افراد پیشنهاد مى کنیم که انواع گردشگرى از جمله طبیعت، تاریخ و خرید را در خود گنجانده است.

شالچیان گفت: پلاک کوبى خانه هاى تاریخى با کمک میراث فرهنگى در حال انجام است و به قالب مشخصى رسیده ایم.

وی با بیان اینکه براى توسعه گردشگرى توس "دبیرخانه دوازده رخ" را راه اندازی کرده ایم ، افزود: دوازده رخ، نام جنگ ایران و توران در شاهنامه و عدد ۱۲ نیز براى ما یادآور دوازده امام معصوم است.

معاون گردشگری و زیارت شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌های این دبیرخانه، ادامه داد: در هر ماه یک رخ یا برنامه و رویداد را براى معرفى فضاى فرهنگى اختصاص مى دهیم که نشست اول این برنامه درباره مادر، زن و خانواده در شاهنامه است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار