مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی گفت: کمیته ساماندهی دکل‌های مخابراتی خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۴۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 21 August 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا خلیلی اظهار داشت: تمام 76 شهرستان خراسان‌رضوی به شبکه اینترنت 3G و 4G هستند و برای تقویت شبکه‌های شهرستانی اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی  در ارتباط با اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت اینترنت در روستاهای استان خراسان‌رضوی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 2005 روستا در استان به اینترنت 4G متصل شده‌اند و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه اپراتورها را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌رضوی با اشاره به کاهش شاخص‌های ارتباطی در استان هستیم، تأکید کرد: در استان خراسان‌رضوی کمیته ساماندهی دکل‌های مخابراتی را راه‌اندازی کرده‌ایم که سازمان تنظیم مقررات نقش اساسی در این حوزه صادر کرده و دکل‌های استان را مورد نظارت قرار می‌دهد.

خلیلی با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های بانکی روستاها، تصریح کرد: هم‌اکنون باجه‌های پست بانک روستاهای استان خراسان‌رضوی تأسیس شده تا افراد بتوانند تمام عملیات بانکی خود را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه کسب و کارهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز سهم زیادی در ایجاد اشتغال در دنیا دارد، خاطرنشان کرد: سعی بر این شده تا برای ایجاد اشتغال در این حوزه برنامه‌ریزی شده و حمایت‌های لازم از فعالان آن به عمل آید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار