شهردار مشهدمقدس گفت: ۴۰ پارک محلی بزرگ و کوچک در مناطق کم برخوردار مشهد احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 21 August 2018

به گزارش تابناک : قاسم تقی‌زاده خامسی در مراسم افتتاح همزمان 5 مسجد و بوستان بزرگ لاله و نرگس اظهار داشت: نخستین باری که برای بازدید به این محل آمدم ساکنان محل تابلویی را که در میان زمینی رها شده نصب شده بود را نشانم دادند که روی آن نوشته بود محل احداث پارک، که طبق گفته آنها بیش از 10 سال در آن محل نصب شده بود.

وی اضافه کرد: در آن زمان ساکنان محل از من خواستند که با توجه به کمبود فضای سبز این زمین را تبدیل به فضای سبز کنیم که همانجا قول دادم ظرف 6-7 ماه این زمین را تبدیل به پارک کنیم که خود ساکنان شاهد هستند که به قول خود وفا کرده و بوستان بزرگ لاله و نرگس را اردیبهشت ماه آماده بهره برداری کردیم.

وی به ساخت مسجد شهید کمالی در مجاورت بوستان لاله و نرگس اشاره و تصریح کرد: معتقدیم همجواری مساجد و پارک‌ها تاثیر معنوی دارد و در رفتار و زندگی مردم تغییر ایجاد می‌کند لذا به ساخت مسجد در پارک‌های شهر اقدام کردیم.

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه حدود 40 پارک محلی بزرگ و کوچک در نقاط مختلف به ویژه نقاط کم برخوردار شهر مشهد در دست ساخت است، اظهار کرد: این تعداد پارک تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی به ایجاد پایگاه های سلامت در نقاط مختلف شهر مشهد نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 10 پایگاه سلامت تکمیل و توسط دانشگاه علم پزشکی مشهد تجهیز شده است که به زودی توسط وزیر محترم بهداشت افتتاح خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار